• sofiaaaaaa

BIM MARS 2018

Förstabarnet33 skrev 2018-03-05 08:02:18 följande:

Jag har inga spottings som du, det hade jag förra månaden två dagar innan mensen kom igång ordentligt.

Därför hoppas jag ändå att det kanske är ett gott tecken.

Jag funderar på att köpa ett cb digital som man kan ta innan bim och testa igen, men jag vet hur besviken jag blev förra månaden med alla blanka tester, och sen kom mensen ändå.

Ja verkligen, spottings är skittjatigt, skönt att du slipper denna månad! Jag håller tummarna för dig (och mej, lite fortf, hoppet finns kvar)
  • sofiaaaaaa
    Asale skrev 2018-03-06 08:23:25 följande:

Oj det kom som en chock! Jag började gråta! Den där jävla testet är POSITIVT!!!

Tror inte man kan se på bilden dock, men den är

Men den är där. Min man såg den också klart och tydligt. Absolut inga syner. För vi båda såg den direkt och jag började gråta!! Jag tror inte på det förrän jag har fått ett bättre test. Men ja om detta stämmer nu så är jag gravid. Kan knappt tro det själv! Vi har försökt i 1,5 år snart och nu ÄNTLIGEN

Stort grattis, va roligt :)
  • sofiaaaaaa

[quote=78527145][quote-nick]Hansson88 skrev 2018-03-06 15:51:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis!!! :)

• sofiaaaaaa
    Baraentilligen skrev 2018-03-06 15:38:55 följande:

Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.

Det låter precis som du är gravid! Testa! ;)
    R
  • sofiaaaaaa

Nu har min mens kommit så nu hoppar jag över till april! Fy bubblan va det är deppigt! Lycka till allihopa :)

• sofiaaaaaa
    bluegrass skrev 2018-03-08 08:58:18 följande:

Började blöda imorse och nytt digitalt test visar redan negativt tyvärr. Så det slutade i tidigt missfall v 4+4. Himla tråkigt!

Å nej, beklagar verkligen!
  • sofiaaaaaa
    Frallanz skrev 2018-03-08 13:35:49 följande:

Vågar på mig ett tack! Känns jättekonstigt, det trodde jag inte när jag vaknade imorse med menskänningar haha

Va fantastiskt! Stort grattis :)
  • sofiaaaaaa
    Valkyria93 skrev 2018-03-08 17:55:03 följande:

BIM-2 idag, vad tror ni om detta?

Gravid! Grattis :)
  • sofiaaaaaa
    TrasselsuddX skrev 2018-03-08 20:12:00 följande:

Såhär ser det ut, är det positivt eller är strecket för svagt? Inte vågat ta några andra  än.....

Är det ett graviditetstest så är det väldigt positivt! Grattis :)
  • sofiaaaaaa
    TouchOfRed skrev 2018-03-10 07:20:34 följande:

Alltså va?! Jag är helt i chock. Jag trodde inte ens jag haft ÄL. Jag har ju testat med digitala ÄL test utan att få positivt. Jag har ju haft pms. Jag fattar inget. Men jag är helt överlycklig :D

Stort grattis :)
  • sofiaaaaaa
    Frallanz skrev 2018-03-10 05:41:53 följande:

Hej på er fina tjejer. Här blev det ett missfall, aldrig haft det nångång innan men vet att det är det jag upplevt o upplever just nu. "Menssmärtorna" tilltog rejält inatt och kändes lite som värkar där ett tag, blödningen höll sig hela natten o fick till slut ta en varmdusch för att lindra värken o där i duschen kom det ut (förlåt för info!) slem, och nåt som liknar en hinna eller vad man ska säga, samt tvä blodklumpar. Nu på morgonen när jag duschade igen kom det ut ännu en "trådig hinna" storlek större.

Väldigt tråkigt då sambon släppte bebisbomben för sin familj igår.. nu ska vi idag tala om att vi förlorade ärtan.

Men som nån skrev, får se det som så att nåt var fel o kroppen tog hand om det.

Nån som vet om ÄL blir kring samma tid som innan härefter o så? :)

Vad ledsamt, beklagar verkligen! Jag håller tummarna för att ÄL kommer igång snabbt och plus i april!
  • sofiaaaaaa
    stragge skrev 2018-03-11 07:20:39 följande:

Detta kan väl inte vara annat än positivt? =D

Va kul, stort grattis :)
  • sofiaaaaaa
    LillaMy08 skrev 2018-03-12 09:54:19 följande:

Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu

Grattis, va roligt :). Tror du det va rosenrot som gjorde ngn inverkan? Kanske man skulle testa, nog deb enda jag inte än hunnit testa ;p
  • sofiaaaaaa
    Dimfrost skrev 2018-03-14 06:30:00 följande:

Tog detta LH-test nu på morgonen. Är absolut starkare än igår kväll! Ska man tolka det som positivt tro?

Absolut, det skulle jag säga är positivt!!
  • sofiaaaaaa
    Prinzessan skrev 2018-03-17 20:57:35 följande:

Hoppar in här! Testade mej i dag. 1 dag innan BIM. Har haft mensvärk i 7 dagar.. .. tyckte det var mysko! Och mått illa i flera dagar. Det var positivt!!!

Eftersom jag har värk så kan jag inte riktigt koppla av... efter missfallet sist. Men önskar av hela mitt hjärta att det går bra nu.

Har två underbara barn.

2012

2015

MF (x) tidigt i v 4 - 2017 sep

MF v 10 på julafton 2017

Stort grattis!!!! Mina barn är födda samma år! Beklagar dina missfall och på julafton :?(. Håller alla tummar för att det går bra nu!!
  • sofiaaaaaa
    citrongräs skrev 2018-03-20 06:58:39 följande:

Det var som...! Trodde jag verkligen inte. ÄL+10, starkt ju! Eller??

Stort grattis!
  • sofiaaaaaa
    Leei skrev 2018-03-22 18:46:24 följande:

Wow vad jag är inspirerad av alla er som är med i dessa trådar. Jag som sökt efter en ny bim-tråd varje månad. Aldrig vågat kommentera eller något utan bara varit med, hoppats för att sedan varje månad bli besviken och ledsen. Jag och min man har hört av oss till sjukvården för att starta en utredning varför det inte gått på över två år för oss. Vi har nu fått en tid i April. 

Varje månad är jag skengravid. Mina bröst ömmar, kan tom må illa, svullen och molande värk, men alltid två dagar innan bim så kommer det alltid mörka flygningar som sedan går över till blödning. Lika ledsen varje gång. 

Denna månaden var jag så nöjd för att min kropp inte inbillat sig att den är gravid och jag har sluppit mina ''gravid'' sytom. Skönt. Jag känner att jag helt lutat mig tillbaka på läkarbesöket, det har ju inte gått på två år så varför hålla på att leta efter tecken? Så kände jag. 

Igår fick jag gå hem från jobbet lite tidigare, kände hur jag började blir sjuk. De senaste dagarna skulle jag kunnat somna stående och varit hungrig som en varg. Jag som annars äter 1500 kalorier om dagen har inte klarat mig på det. Min kropp har SKRIKIGT efter mat. Jag trodde såklart att det var för att min kropp behövde energin pga att jag höll på att bli sjuk. 

Fick feber igår, och kastade i mig flera olika middagar igårkväll så min man frågar mig om mensen kommit igång ännu... Då går det upp för mig att jag ska ha mens imorgon Fredag, och mina bruna flytningar inte startat ännu.  

Jag beställer genast ett test från apotea som kommer till mina Ica butik idag, torsdag. 

Springer hem och tar testet, filmar tom testet när det slår över till ''Gravid'' och sedan 1-2 veckor. 

Jag?? Jag som blivit så jävla ledsen varje månad i två år, är GRAVID? 

Snälla, alla rara söta, starka och underbara kvinnor. Jag önskar er ALL lycka i hela världen och jag håller mina tummar så hårt för er och att ni får precis så många bebisar som ni önskar. 

Jag ber till högre makter att min graviditet går som planerat. Orkar du som läser detta hålla en tumme för mig så är jag dig evigt tacksam. 

Om allt går som planerat, så blir vi föräldrar den 2 December <3 

Helt otroligt! Va underbart! Fantastiskt å läsa. Stort grattis!!
Svar på tråden BIM MARS 2018