BIM MARS 2018
Har sådana stickor som mäter tidigt från 10.. Men måste det va morgonurin då? Har bim 3/3
Har sådana stickor som mäter tidigt från 10.. Men måste det va morgonurin då? Har bim 3/3
Vad är det för fabrikat på stickorna? Har bara sett sådana som mäter från 10 som är i plasthölje, eller vad man nu ska kalla det. Har ni sådana enkla stickor?
Har startat BIM april 2018 nu då jag nu mer och mer känner att mensen är på g och negativa tester. Har ställt in mig på att det inte tog sig denna gången. Bara att komma in om ni inte heller lyckas/lyckades denna gången. Än så länge är jag själv där ;) hoppas såklart ni plussar <3 Mitt nya BIM är 3 april.
Tråkigt om det är så, men är du säker? När var det du har BIM?
VA!? Nu fattar jag ingenting! Blanka test i flera dagar. Har mensvärk och pms. Känns som att mensen kommer närsomhelst. Var så säker på det så att jag till och med startade BIM april-tråden igårkväll. Var så säker på att det inte gått vägen. Men tänkte idag att äh jag tar det sista testet som ligger här hemma. Man skulle läsa av inom 5-10 min. Efter ca 2 min ser jag ett svagt streck. Lila. Som det skulle vara om det är positivt. Efter 30 min är det fortfarande kvar. Dock inte lika lila längre. Tog bild på det då. Syns kanske inte på bild alls för er... Är på äl+11.
Åh så fler än mina ögon kan se det. Syns utan att anstränga sig i verkligheten. Det är testa tidigt test. Känns väldigt svagt för att vara äl+11...
Och mensvärk och pms är stark idag :(
Ok :D ja nu måste jag vänta för har inga tester kvar :p
[quote=78510063][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-28 16:34:14 följande:[/quote-nick]