BIM MARS 2018
Från ingenstans kom världens metallsmak i munnen!! Någon mer? Gravtecken??
Haha analyserar allt
Från ingenstans kom världens metallsmak i munnen!! Någon mer? Gravtecken??
Haha analyserar allt
Hej! Har följt tråden en stund, men första gången jag skriver.
Har bim nu i början på mars, vet inte exakt!
Nu behöver jag era tränade ögon, har jag tittat för mycket eller finns verkligen ett streck där? ????
Det är vanliga clear blue, inget tidigt test! ????
Tog ett digitalt test imorse som visade gravid!!!!!!! Är så himla glad!!!!!'
Tog en av Testlagrets sticka i samma urin. Det visade ett svagt svagt streck, bara som en skugga.
Fick svagt streck i tisdags på Babyplan. Då stämde det!
BF blir 9/11. :) Hoppas bara allt går vägen denna gång. Fick missfall i dec...
Tjejer!!! Jag har PLUSSAT!!! Kan knappt tro det. BIM-1 enl NC och jag har aldrig förr fått två streck på ett testa tidigt men idag fanns dem där.
Svagt visserligen, men vågar lita på det pga aldrig fått spökstreck i hela mitt liv.
Det nedre testet är från idag, den från i förrgår helt blankt!
Åååh, så chockad nu!!
Översta från igår och nedersta från idag
Bim-3 Äl+11 ser ni något????vill så gärna tro att det är ett riktigt streck där ! Försök nr 15
Någon mer härinne som har en stark molvärk långt innan Bim?
Fick min för en vecka sedan och sitter i än, på bim-5.
Molar så pass att det gör mig illamående till o från. Minns inte att det var såhär på sonen så långt innan bim.
Vill så gärna tro att det är ett gravsymptom men återstår väl att se helt enkelt.
Första försöket med nr 2!
Bim om tre dagar och inga spottings har dykt upp än! :)
Jagvetdåinte- ser tyvärr ingen bild ????.
BIM idag och detta är testlagret nu ( ej morgonurin). Testade med gravkollen testa tidigt med morgonurin och då ser man en skugga, men sjukt svag, går ej att fota.
Trodde då det var kört, men detta är testlagrets vanliga och jag tycker det ser positivt ut.
Ser ni något??
Alltså!!!!!! Kan ej fatta!? Blev jättetydligt på typ 30 sek :D visst kan detta ej vara annat är +? Sov inte hemma idag, ska bli sååå kul att komma hem o visa pojkvännen, om jag kan hålla mig tills dess!!!! :D
Jag borde ha bim idag, kanske imorgon. Vad tror ni om det här? Jag har inte använt cb förr..
Någon som vill ge mig lite hopp och ork att blicka framåt... För hur många av er har det lyckats utan hjälp på försök 7-12??
för ditt svar... Är så orolig för endometrios eftersom jag alltid haft riklig mens och mycket menssmärtor. Vid VUL har man inte sett nått men vad jag läst kan man bra ha det ändå. Sen är jag ju bara 23 år så har ju alltid tänkt att man då troligtvis är super fertil... Vet också att mannens föräldrar hade svårt att få barn så då oroar jag ju mig förstås för mannens fertilitet. Hur har din cykel sett ut och hur gammal är du?
Alltså va?! Jag är helt i chock. Jag trodde inte ens jag haft ÄL. Jag har ju testat med digitala ÄL test utan att få positivt. Jag har ju haft pms. Jag fattar inget. Men jag är helt överlycklig :D