BIM MARS 2018
Tack snälla ni för era grattis! Önskar och håller tummarna för att ni också får era plus snart! <3
Tack snälla ni för era grattis! Önskar och håller tummarna för att ni också får era plus snart! <3
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai
2/3 Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!
Tog ett CB early detection, visade positivt. Var tvunden att kontrollera med ett RFSU testa tidigt test. Båda visade postivt.
Vågar man lita på det då? Då är det ju bara 3v gånget....
Känner av en ständig "mensvärk"...
Grattis!! och tack! :) var det efter BIM som du testade? :)
Hej tjejer!
Höjs tempen alltid rejält efter plus på stickan? jag fick plus i söndags men ingen rejäl temphöjning ännu. Vill någon tyda min kurva?
Åh tack för din bifogade kurva! När fick du positivt äl-test?
och grattis grattis till din graviditet! SÅ kul!!
ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??
Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?
Åh, du ser bilden. Själv ser jag inga bilder på familjeliv, merän några enstaka. Inte ens min egen bild. :)
Jag vet att det är många som får torkstreck utan att vara gravida. Men jag kan se strecket utan att behöva vinkla det. Det är dock grått. :( Ska testa imorgon bitti igen... det finns hopp!