BIM MARS 2018
Såg att du fick ett starkt test. så roligt :) När har du bim i så fall ?
Såg att du fick ett starkt test. så roligt :) När har du bim i så fall ?
Är det någon som fått positivt på ÄL test, och inte det har stämt med mensen? Dvs om man har en lutealfas på 14 dagar, och så har mensen inte dykt upp trots ÄL test. Alltså att man ändå fick ÄL senare, och inte testet stämt...?
Jag har svårt med tilliten till ÄL test. Har ju blivit gravid trots negativa test. Nu blev det ju positivt med digitalt för första gången... jag känner ingenting och verkligen försökt analysera flytningar. De var ju lite vattniga ÄL dagen, om det nu var ÄL.,.
Hoppar in här från februaritråden, då det inte tog sig..
(inte fått mens ännu men tempen sjönk idag så den kommer med all säkerhet att komma imorgon)
Funderar på att testa ägglossningstester denna månaden. Vilka använder ni? Någon som har erfarenhet av testlagrets ÄL stickor? :)
Okej :) Det for nog bli dom isf. Är det lätt att se vilken som är den mest fertila dagen? Och hur långt innan beräknad ägglossning börjar du testa? Ursäkta många frågor men är total newbie på ÄL-test ;)
Jag har de gånger jag varit gravid inte haft så mycket symtom före BIM. Lite ont i brösten och tydliga ådror på brösten. Mer symtom när jag har varit skengravid. Sedan sjukt trött och arg from v 5-6. Har plussat på BIM -3, BIM -1 och BIM -2. Har börjat testa på BIM -5.
Hur gör ni här med mat och dryck när ni försöker? Undviker ni alkohol och "förbjuden mat" även under försöken?
Jag kör på att leva som vanligt fram till ev plus. Men egentligen kanske man inte borde det?
Vågar inte ta ut något i förskott. Snälla hjälp! La upp min graf nyss och temperaturen har sjunkit de senaste tre dagarna. Nyss tog jag ett test också. Det är sjuukt tidigt ÄL+10. Bör jag vas orolig?
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai
2/3 Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3
Missade jag ägglossningen eller fick jag ingen ägglossning? Förstår inte? Om jag fick ägglossning så när var den isåfall? Tog testen på morgonen alla dagar.
Spännande då är vi tre på samma :))
Japp får prova till morgonen <3
Ni som testat med Testlagret! Om ni håller upp ert test under en lampa, har ni kunnat se torkstreck?
Tjejer!!! Jag har PLUSSAT!!! Kan knappt tro det. BIM-1 enl NC och jag har aldrig förr fått två streck på ett testa tidigt men idag fanns dem där.
Svagt visserligen, men vågar lita på det pga aldrig fått spökstreck i hela mitt liv.
Det nedre testet är från idag, den från i förrgår helt blankt!
Åååh, så chockad nu!!
Åh vad informativt och bra, tack! :). Men lite hoppfullt ändå eftersom det oftare händer vid graviditet än annars :)