BIM MARS 2018
Äl+2 idag...
En sån dryg väntan.
Lär väl börja testa om ca en vecka.:)
Kommer inte kunna hålla mig till bim.
Äl+2 idag...
En sån dryg väntan.
Lär väl börja testa om ca en vecka.:)
Kommer inte kunna hålla mig till bim.
Äl+4.
Känner inte ett dugg. Känner mig inte gravid. Borde man det om man är det?
Hur har ni andra det som passerat äl?
Nej du kan inte känna något tyvärr.. Om ägget är befruktat så har det knappt fäst än. Möjligtvis att du skulle kunna känna lite när ägget fäster men hur det känns vet jag ej, jag har två barn och kände inget med dem två.
Bara att vänta :)
Kommer att testa på tisdag. Då är det äl+10 och jag plussade då med dottern med testa tidigt test :) Kan knappt bärga mig. Även om jag har en känsla att det inte tog sig denna gången. Hade sex 3 och 2 dagar innan äl, och det är vårt första försök. Varför skulle vi ha sådan tur?
Håller tummarna för dig! Funderar också på att testa på ÄL+10, det är på lördag för mig.
Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(
Och känner jag mig själv rätt kommer jag testa imorgon med...
Har ingen pli på mig själv.
Äl+7.
Idag känner jag en del...
Ont i bröst och bröstvårtor, och ett pms humör utav helvete, samt mensvärk och finnar
Negativt på early test imorse. Tror jag får mens inom en vecka :( :( :(
Fy, jobbigt med den där besvikelsen.
Jag vet ju inte riktigt om min cykel är 32 eller 28 dagar, så imorgon skulle kunna vara BIM -9 eller BIM -5. Funderar på att ta ett early-test imorgon bitti men är ju så rädd för besvikelsen..
Äl+9.
Tog testa tidigt test idag som var negativt :(
Det skulle kunna mäta från äl+7... :/
Fortsatt ömma bröstvårtor, och pms-humör annars inget....
Är nog inte gravid :'(