Inlägg från: Baraentilligen |Visa alla inlägg
  • Baraentilligen

BIM MARS 2018

joannac skrev 2018-02-26 22:02:38 följande:

håller tummarna för dig att det är tecken! har du nånsin haft så innan mens eller är det helt nytt?

har bim 3/3. har haft molvärk ett par dagar, mer idag. inget ovanligt, liksom samma känsla som innan mens så kan ju lika gärna va det.

men jag har fått massa småfinnar och plitor längs kind och haka!? är personen som har två finnar totalt om året annars.

visar dessutom väldigt tydligt på äl test för tredje dagen i rad. tog ett imorse och ett nu ikväll, så totalt fyra lika tydliga äl tester på rad. känner mig galet förvirrad..

hoppas vi plussar!

Mystiskt med äl testen... om det inte är n tidig graviditet de snappar upp?

De gånger jag varit gravid har jag haft ömma bröstvårtor nära bim, men annars har det bara hänt en gång tidigare och det var samma månad jag tog ut spiralen. Då ömmade de ganska nära bim, men inte så här många dagar och inte såhär mycket. De är alltså ännu ömma idag :) Borde börja småblöda idag eller imorgon om det inte är någon liten som ligger bakom allt. Är så rädd att mensen ska dyka upp, men har ingen mensvärk ännu åtminstone...
  • Baraentilligen

Grattis nkpg84!!

Äl+10-11 (fortfarande;)). Superömma bröstvårtor fortfarande och illamående till kvällen. Borde enligt senaste cyklar ha börjat småblöda idag, men ingenting. Bim imorgon eller torsdag. Så spännande! Men vågar inte riktigt hoppas ännu...

• Baraentilligen

Blir nog ingen november bebis... Lite ljusröda flytningar imorse, tyckte jag mig se. Bim april då. Lycka till åt er andra! Ska uppdatera trådstarten med bim lista när jag har tillgång till dator.

• Baraentilligen
    Jagvetdåinte skrev 2018-02-28 07:13:05 följande:

Berättar om min syrra igen, hon har blött alla fyra graviditeter å plussat sent! Så lite rosa är inget att ge upp hoppet för :)

Nu var jag så trött imorse att jag tyckte flytningen skiftade svagt mot ljusrött men det har inte kommit mer så vet inte vad jag såg. Ställer in mig på mens åtminstone så blir jag inte så besviken :)
  • Baraentilligen

Grattis till plus!

Bim eller bim+1 idag. Ingen mens ännu och bröstvårtorna ömmar som bara den fortfarande. Tror ändå inte att jag är gravid, men testar imorgon om inte mensen kommer. Är på äl+13-14 imorgon så det borde väl synas något då? Känns bara som att kroppen lurar mig så tänker inte förvänta mig annat än mens.

Håller tummarna för alla!

• Baraentilligen

Grattis entriss!!

Va synd med mens Elizai... Håller tummarna för april! Finns en tråd redan :)

Nu behöver jag era tankar. Jag har ett test hemma (känslighet 25miu). Bim är senast idag (äl+12-13) men ingen mens i sikte. När vågar jag testa? Kan säkert köpa fler i helgen förstås men vill helst inte testa för tidigt så att ett falskt negativt kommer fram...

• Baraentilligen

Kan ni fatta att vi redan har fem plus i tråden?! Och det är bara första mars ännu :) Det blir en bra månad har jag på känn!

• Baraentilligen

Varför kan inte mensen bara komma igång nu! 2-3 dagar sen, negativt test och pyttelite ljusröda flytningar en liten stund igår. Nu kommer ingenting mera. Måste ha haft äl senare än jag trodde.

• Baraentilligen

Åååh, varför kan inte mensen komma på riktigt redan! Har haft lite ljusröda flytningar de senaste dagarna efter att jag testade negativt och nu är mensen fyra dagar sen. Så frustrerande! Vill bara börja om nu...

• Baraentilligen
    bluegrass skrev 2018-03-04 12:54:06 följande:

Men kan du inte vara gravid då? När testade du senast?

Testade i fredags, bim+2 ungefär. Har haft spottings flera dagar innan bim tidigare så tror inte på graviditet tyvärr :/
  • Baraentilligen
    sofiaaaaaa skrev 2018-03-04 09:53:28 följande:

Ja visst är det störigt! Jag har BIM idag men än så länge bara lite bruna spottings. Förra månaden kom inte mensen förrän BIM+6. Så tjatigt om det ska bli såhär varje ggn. Hoppas ju såklart att det är som vid tidigare graviditeter att jag fick spottings men va ändå gravid!

Testar du negativt?

Har inte testat sen i fredags men tror nog att det är mensen som är på väg. Får se vad flytningarna leder till.
  • Baraentilligen

Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.

• Baraentilligen
    bluegrass skrev 2018-03-06 19:54:35 följande:

Tycker också att du ska ta ett test!! Jag tycker det låter lovande!

Har bara ett test kvar hemma och känner mig inte gravid alls så känns lite onödigt ;) Men kanske mensen kommer igång på riktigt om jag ser ett till minus. Får i alla fall veta med säkerhet att jag inte är gravid om det är negativt förstås. Får se om det blir ett test imorgon ;)
Svar på tråden BIM MARS 2018