• carnations

BIM MARS 2018

PowerL skrev 2018-02-22 15:31:41 följande:

Tack :) Är dock redan inställd på att vara med i BIM april :) Det tog 3 försök med äl-tester att få till dottern. Detta var första försöket så jag har ställt in mig på att det kommer ta några månader att få till det nu med :) Men självklart vill och hoppas jag att det tog sig direkt.

Lycka till till dig med :)

Tack! Det blir vårt åttonde försök, första med natural cycles. Lyckades pricka in ÄL-1, ÄL och ÄL+1 så hoppas det tar sig denna gång. :)
  • carnations

Vågar inte ta ut något i förskott. Snälla hjälp! La upp min graf nyss och temperaturen har sjunkit de senaste tre dagarna. Nyss tog jag ett test också. Det är sjuukt tidigt ÄL+10. Bör jag vas orolig?

• carnations
    Emhy89 skrev 2018-02-24 10:04:30 följande:

Jag ser något! =D

Tack! Det var en dålig bild på testet men man kan se strecket utan att anstränga sig. Vågar inte tro på det då vi försökt aktivt i åtta månader.
  • carnations
    Elsaida skrev 2018-02-24 10:12:54 följande:

Testet är Positivt, att tempen sjunker kan bero på en inplantationsdipp, då bör den resa sig igen nu snart, håller tummarna för dig <3

Tack snälla! Vågar knappt tro det. Ska testa igen imorgon och med digitalt. Håller tummarna för dig med'
  • carnations
    Meej skrev 2018-02-24 22:24:43 följande:

Gaaaah!!! Jag ser ju strecket! Wow! Så jävla mycket GRATTIS!!! Åh, vad kul!

Tack snälla du! Jag kan knappt tro det, vågar knappt glädjas åt det. Ska ta test imorgonbitti igen hehe. Håller alla timmar och tår för dig! <3
  • carnations

På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
  • carnations
    Meej skrev 2018-02-25 09:34:04 följande:

Åh, det är du så värd!! Så himla kul!! Fira och njut av solen idag och bara ta in att DU ÄR GRAVID!! :D

Jag hoppas att jag och många andra får göra dig sällskap i en BF november-tråd snart! :)

Tack så mycket! Haha ja det ska jag göra! :D
  • carnations
    Theresu skrev 2018-02-25 10:06:07 följande:

Gu va kul! Grattis :D Hoppas vi ses i novembertråden sen!

Tack snälla! Jag väntar på er i novembertråden! :)
  • carnations
    joannaq skrev 2018-02-25 10:09:17 följande:

Stort grattis va härligt :) <3

småsyskon2018 skrev 2018-02-25 10:20:49 följande:

Åh, vad kul!!! Stort grattis! Njut :)

Tusen tack! :) lycka till!
Svar på tråden BIM MARS 2018