• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • gruvan
    Dimfrost skrev 2018-03-23 22:12:43 följande:

BIM -4 idag. Tagit grav.test både igår och idag som varit totalt negativa. Vet inte om man ska kasta in handduken redan nu för denna månad...

Haft flunsan så kan därför inte heller förlita mig helt på min temp de två senaste dagarna då den varit förhöjd.

Vad tror ni utifrån grafen? Är loppet kört eller ska man invänta BIM och ev. testa på nytt?

Vill ju så gärna bli gravid nu så jag tror jag blir tokig... Har ömma bröst och upplever att vårtgårdarna ev. är lite större/mörkare än vanligt men är rädd att jag bara är skengravid.

Självklart ska du inte kasta in handduken än, du är ju bara på bim-4! Jag fick toknegativt på ett testa tidigt test på bim-4. På bim-2 testade jag med en vanlig sticka och såg ett extremt svagt streck. Det syntes inte på bild när jag fotade testet så tänkte att det var ett spökstreck. På bim-1 var strecket lite starkare och på bim ännu lite starkare (även om det fortfarande var väldigt svagt) och då fick jag också 1-2 på CB digitala. Håller tummarna för dig!
  • Tredjebarnsladdis

Gjorde ett test imorse men det visade totalt negativt. Tog ett digitalt visa tidigt clearblue. Är på bim-2 eller - 3 så det borde ju visa något litet om det varit nått.

Jaja bara invänta mens.

• goofy
    Tredjebarnsladdis skrev 2018-03-24 07:26:59 följande:

Gjorde ett test imorse men det visade totalt negativt. Tog ett digitalt visa tidigt clearblue. Är på bim-2 eller - 3 så det borde ju visa något litet om det varit nått.

Jaja bara invänta mens.

Jag fick totalt negativt på BIM men plussade på BIM+4 :) så ge inte upp än!
  • Tredjebarnsladdis

Tack för peppen :)

Däremot så kom min mens idag på dag 26 så jag hoppar över till april tråden sen. Sorgligt men första månaden vi verkligen försöker så trodde väl inte det skulle gå men man önskar ju ändå.

Lycka till ni som fortfarande har möjlighet med ett plus <3

• Orkidée

Predictor Early togs nu ikväll

CB Early togs i eftermiddags

Hej tjejer, hoppar in här :) Här läst i tråden men inte skrivit förrän nu. 

Va kul att så många plussat :) Håller tummarna för alla andra att det snart blir plus för er del också!

BIM 30/3 och tog dessa två test idag. Lite tidigt kanske men kunde inte låta bli :)
    Fjärde försöket sedan vi slutade med p-piller.

Kan se streck men känns ändå så osäkert. Får avvakta några dagar tills jag vågar på mig ett digitalt.
  • Emhy89
    Orkidée skrev 2018-03-24 19:15:21 följande:

Va kul att så många plussat :) Håller tummarna för alla andra att det snart blir plus för er del också!

BIM 30/3 och tog dessa två test idag. Lite tidigt kanske men kunde inte låta bli :)

Kan se streck men känns ändå så osäkert. Får avvakta några dagar tills jag vågar på mig ett digitalt.

Jag tolkar det där som positivt =D
  • Kidrauhl
    Orkidée skrev 2018-03-24 19:15:21 följande:

Positivt skulle jag oxå säga, framförallt när du fick på båda ??
  • Dimfrost
    gruvan skrev 2018-03-24 06:40:15 följande:

Självklart ska du inte kasta in handduken än, du är ju bara på bim-4! Jag fick toknegativt på ett testa tidigt test på bim-4. På bim-2 testade jag med en vanlig sticka och såg ett extremt svagt streck. Det syntes inte på bild när jag fotade testet så tänkte att det var ett spökstreck. På bim-1 var strecket lite starkare och på bim ännu lite starkare (även om det fortfarande var väldigt svagt) och då fick jag också 1-2 på CB digitala. Håller tummarna för dig!

Tack för pepp! Inväntar BIM lite mer innan vidare testning och hoppas på positivt.
Svar på tråden BIM MARS 2018