Inlägg från: Sunshineinmylife |Visa alla inlägg
  • Sunshineinmylife

BIM MARS 2018

Zandylina skrev 2018-03-11 13:19:29 följande:

Hade ni mys för 2 dagar sen, och du hade ägglossning igår så finns ju dock chansen att det kan blivit nåt..men ha ikväll ändå det skadar ju inte liksom..

Dem påstår ju dagarna innan på dagen å dagen efter e störst chanser att lyckas.. :D

Tusen tack för ditt svar :) då hoppas vi på tur att det tar sig:)
  • Sunshineinmylife
    Fiiaaa skrev 2018-03-11 15:30:11 följande:

Lyckades till slut ta mig förbi ett apotek, snabbt hem och kissa på stickan, och titta!! Är i chock, vart ju helt säker på att mensen var på g.

Stort grattis:)
  • Sunshineinmylife
    Fiiaaa skrev 2018-03-11 15:30:11 följande:

Lyckades till slut ta mig förbi ett apotek, snabbt hem och kissa på stickan, och titta!! Är i chock, vart ju helt säker på att mensen var på g.

• Sunshineinmylife
    stragge skrev 2018-03-11 15:47:21 följande:

Ni hade så rätt så <3 hoppas vi ses i BF Novembergruppen allihopa !

ÄL+10 idag.

• Sunshineinmylife

Blir så fundersam skulle haft ägglossning enligt appen 14/3 men fick starkt streck på ägglossning stickan den 10/3 4 dagar innan och hade bara lite lite molande värk i magen och lite vita flytningar, igår och idag har jag mer molande värk och genomskinligt sektret som jag brukar ha vid ägglossning men testar med stickorna som bara ger svagare resultat för varje dag sen den 10/3. Någon av er som haft det så? Ingen aning om man har ägglossning eller ej symtomen talar för det men stickan visar annat. Får hoppas man får till mys ikväll med om sambon är hemma. Önskar alla en underbar dag.

• Sunshineinmylife
    Hepphopp skrev 2018-03-13 09:04:27 följande:

Kan jag få låna era ögon... jag tycker jag ser något, men blir ändå fundersam.. borde inte de vara tydligare? Är på bim-1.. så blir nog inget denna gång :( aaaah! Blir så ledsen.

Tycker jag kan ana något svagt streck på nedersta bilden håller tummarna för dig:)
  • Sunshineinmylife
    citrongräs skrev 2018-03-20 06:58:39 följande:

Det var som...! Trodde jag verkligen inte. ÄL+10, starkt ju! Eller??

Grattis :)
  • Sunshineinmylife
    gullgrodan skrev 2018-03-21 07:18:22 följande:

Hej mina vänner,

Grattis till alla plus! :)

Jag kan behöva lite tolkningshjälp, ser ni ett eller två streck?

Jag ser två tydliga streck grattis :)
  • Sunshineinmylife

Hej idag är jag på BIM -5 testade med clearblue Early nu på morgonen och fotade detta efter 3 minuter. Jag kan se ett streck när jag lägger testet på hyllan eller håller i det utan att anstränga mig men vad tror ni är det positivt eller klassiskt spökstreck? Har BIM 28/3
  • Sunshineinmylife

Stort grattis till alla Om plussat jag är på BIM -3 idag har BIM 28/3och tog ett clearblue Early och tror att det är positivt :)

• Sunshineinmylife
    Prinzessan skrev 2018-03-25 18:14:29 följande:

Stort Grattis!!!!!!!

Tack så mycket jag hoppas att det ska stanna kvar nu man är lite nervös sen missfallet i december. Men hoppas på tur att det ska hålla denna gången :)
  • Sunshineinmylife
    Prinzessan skrev 2018-03-25 19:48:16 följande:

Hade oxå ett missfall i december. På julafton. Är oxå nervös. Och även ett befruktat ägg som fastnade i äggledaren i september förra året. ???? men har två barn sen innan. Är det ditt första? <3

Åh fy missfall på julafton :( jag hade mitt på nyårsafton :( men sen uppehåll i januari sen försökt februari och mars nu då. Jag fick negativt med digital när jag testade nyss efter att ha hållt mig i 6h det var det clearblue som visar plus eller minus digitalt, har lite molande mensvärk och hoppas att det visar positivt nu den 28/3 men vad svårt det är att hålla sig att testa man vill ju så gärna veta och min sambo säger vänta några dagar efter BIM och se haha. Jag har två barn sen innan som är 10 och 12 år. Så detta blir ur en sladdis :)
  • Sunshineinmylife
    Prinzessan skrev 2018-03-25 20:37:20 följande:

Ok ???????????? fy det är jobbigt vilken dag det än är. Håller tummarna att det blir ett positivt. Följs gärna åt om du vill. Skriv till mej om du vill. Mitt test visade negative 4 dagar innan BIM. Och sen svagt positivt 2 dagar innan. Hoppas Hoppas du plussar ! Har en 3 åring och en 6 åring.

Ja det är tufft som du säger vilken dag det än händer på och när.hade du BIM? Jag följs gärna åt och har inte lärt mig riktigt hur man skickar meddelanden och så privat här men prova att skicka till mig så ser jag det kanske :) tack så mycket mycket ja hoppas det med nu :)
  • Sunshineinmylife
    Prinzessan skrev 2018-03-25 18:14:29 följande:

Stort Grattis!!!!!!!

I natt så vaknade jag av en hemsk värk i ryggslutet och i magen och som sammandragningar nästan lite grann sen började jag blöda :(:(:(:( jag har aldrig haft mensen tidigt innan som 2-3 dar utan snarare senare men så här ont har jag inte vid vanlig mens heller innan, men det känns tråkigt men vi får prova igen i april har ägglossning runt 10-12e igen. Har fortfarande väldigt ont i magen så det blir att vila och ta det lugnt. Lycka till allihopa nu:)
  • Sunshineinmylife
    Ereya skrev 2018-03-26 08:12:51 följande:

Nej men fy, måste ju ha varit tidigt missfall i och med att du plussade?! Usch så trist, hoppas på april <3

Tack för ditt svar, jag tolkar det med som tidigt missfall det kändes så här i dec när jag hade det och det blöder mer än vanligt vid mens så men får kämpa på :)
  • Sunshineinmylife
    Ereya skrev 2018-03-26 08:48:39 följande:

Jag är ledsen. Tur ändå att det var ett tidigt. Ladda om och kör igen i april, men stressa inte. Försök njuta av tiden tillsammans, av att ha sex, av drömmarna om det som kommer bli. Av er samvaro.

Tack så mycket för dom orden det ska jag verkligen göra :) kanske tar sig lättare när man inte tänker för mycket på det.
Svar på tråden BIM MARS 2018