• Emhy89

BIM MARS 2018

joannaq skrev 2018-02-13 15:23:10 följande:
    Härligt!!

Ja lite samma feeling här, fick en blinkande gubbe idag på äl så hoppas den snart blir fast :)

Jag jobbar mest både på mitt vanliga jobb som handläggare på Trafikverket och min hobby som fransstylist :)

Längtar till sportlovet för då har jag semester!

Välkomna alla nya oxå även om det är tråkigt att det inte blivit ett + Men nya friska tag!
    Åh spännande! Jag är lite osäker på om min cykel är 28 eller 32 dagar, så jag räknar med att jag är fertil mellan typ idag och den 20:e. Sen är det ju bara nästa väntan till BIM kvarDrömmer
  • Emhy89

SKOJ med urinvägsinfektion och antibiotikakur så här lagom inför ÄL...

• Emhy89
    joannaq skrev 2018-02-15 08:47:48 följande:
    Härligt!! Jag har haft blinkande gubbe i 3 dagar nu men beräknad äl är lördag , så mycket roligare med dessa digitala än stickor Solig Känns som man verkligen inte kan missa sin äl då Hjärta

Lycka till nu {#emotions_dlg.flower}
    Åh, om det inte tar sig denna månad så börjar jag nog med digitala nästa försök. Inte kört med stickor tidigare, men det verkar ju så mycket bättre med digitalt. Plus att nu när jag saknar en äggledare kanske det kan vara värt att hålla lite extra koll på ägglossningarna.
  • Emhy89
    Memlan skrev 2018-02-16 07:16:42 följande:

Hej!

Hoppades på att inte behöva gå med här haha! Men igår kom tant röd på besök (eller försöker hoppa igång iallafall) på BIM-3.

Bara att ta nya tag :)

Jag har ÄL beräknad den 1 mars och BIM 16 mars!

Välkommen! Eller ja, du vet, tråkigt med mens men ändå välkommen hit :)

Lite längre bak i tråden finns en BIM-lista du kan kopiera, fylla i och posta. 

Lycka till{#emotions_dlg.flower}
  • Emhy89
    saijda skrev 2018-02-20 05:49:45 följande:

Godmorgon, idag dök min mens äntligen upp efter missfallet den 11 januari. Så jag får hoppa in i mars-tråden här :) Håller tummarna hårt för oss alla <3

Välkommen! Tråkigt att höra om missfallet men välkommen hit med nytt hopp och nya tag :)

Finns en BIM-lista längre bak i tråden som du kan kopiera in och fylla i {#emotions_dlg.flower}

Heja oss!
  • Emhy89
    Regnkappa skrev 2018-02-20 09:56:02 följande:

Alltså ny får det ju vara nog. Jag sitter på BIM -10 (!) och är besviken för att jag inte känner några symtom. HUR ska jag orka vänta in en rimlig tid att testa? Jag har dessutom ett självständigt jobb så det finns gott om utrymme att sitta och känna efter.

Era bästa tips för att palla denna väntan? Kanske en present varje dag? Hehe

Åh jag lider med dig. Hemskt är det att vänta, tortyr rentav. Jag brukar fokusera på träning, och att gå och lägga mig tidigt (brukar lägga mig typ kl 20). Tänker att både träning och sömn är bra för en eventuell graviditet, skiftar fokus lite och tidig sänggång brukar få dagarna att gå lite snabbare :)
  • Emhy89
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-20 11:08:27 följande:
    Urinet inte ruiner :p
    Förstår din frustration och lider med dig..
    Det enda jag egentligen kan ge svar på att B-vitaminerna färgar bara av sig på urinen, det ändrar inte koncentrationen. Har nämligen likadant själv. Ju mer jag kissar desto mer späder jag ut färgen dock, men det stör inte koncentrationerna av annat i urinen.
  • Emhy89
    joannaq skrev 2018-02-21 08:53:35 följande:
    Va härligt att tiden går fort <3 Jag tycker den kryper fram är på äl+5 :p
    Jag håller med. BIM -13 här. Hehe. Ska liksom hinna åka utomlands hela nästa vecka innan jag kan testa ens.
  • Emhy89
    joannaq skrev 2018-02-21 09:25:45 följande:
    Å men va skönt att få åka utomlands! Det har jag drömt om i flera år :) Om jag inte räknar med att jag va till London i somras men det va inte varmt å skönt direkt :P Vill så gärna ha sol och värme! :)
    Jag ska tyvärr inte till något varmt eller soligt ställe, men det blir ändå skönt med lite miljöombyte och lite egentid med barnen. Skifta fokus lite (hoppas jag) och ta ett testa tidigt på lördag den 3/3 hade jag tänkt =D
Svar på tråden BIM MARS 2018