BIM MARS 2018
Ja jag tror oxå det är så. Men jag hade ganska fjuttig molvärk så tror inte det var självaste ÄL. Kanske skulle ta mitt på dagen istället då!! Tack :)
Ja jag tror oxå det är så. Men jag hade ganska fjuttig molvärk så tror inte det var självaste ÄL. Kanske skulle ta mitt på dagen istället då!! Tack :)
Fyller 29 nästa vecka. Andra försöket med första barnet :) Fick ett X i aug -17, dock oplanerad graviditet.
Jag vet ärligt talat inte. Kroppen beter sig konstigt. Vet inte om jag kan ha haft ett väldigt tidigt MF förra månaden (mensen var sen och lite klumpig och konstig också) och att det är därför allt är annorlunda den här månaden. Nu har tempen börjat hoppa upp och ned på kurvan, men går generellt uppåt. Dock bara negativa LH än så länge. Vi har kört på varannan dag så oavsett om och när så bör vi träffa ifall ÄL inte uteblivit helt.
Hur mår du?
Eller hur? Fascinerande ändå tycker jag att läsa om hur hon mådde och vad hon kände varje dag i cykeln.. :)
Verkligen. Men det känns ju som att det är på väg åt rätt håll nu. Så det kanske är bättre när våra barn växer upp och har sexualundervisning. Hoppet finns!
Det ska ju räcka om det är välplacerade gånger! :) Håller tummarna för dig (er)! Flyttar ni till större?
Ja, det är det ju verkligen. Vi gjorde inte det innan vårt första utan bodde kvar i en två som jag trodde att vi skulle kunna bo i tills hon fyllde två eller så.. Hade aldrig kunnat föreställa mig hur mycket plats ett barn (not. ett barns saker) skulle behöva..!
Håller tummarna för dig!
Får ta och ändra min bim igen nu när äl har skett ;)
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018, Jeex
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss,
4/3 Sofiaaaaaa
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
18/3 Elsaida
------------------------------------------
Vi som fått +
Jag gör en ny tråd haha. Jag märker att jag inte är bra på det här. Förlåt Jeex, trodde du fixade listorna, men så var det nog inte hehe. Sen blir det "?????" när man lägger in en smiley haha? Fortsätter sovmorgonen här lite till tror jag.
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018, Jeex
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss,
4/3 Sofiaaaaaa, Theresu
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
18/3 Elsaida
------------------------------------------
Vi som fått +