BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
BIM Mars 2018;
2/3 Meej
Plus-lista;
BIM Mars 2018;
2/3 Meej + carnations
Plus-lista;
Jag har också 2/3 då mensen kom igång idag. Kul att vi har samtidigt! :) ska nog beställa NC via länken jag fick av dig Meej.
Jag har också 2/3 då mensen kom igång idag. Kul att vi har samtidigt! :) ska nog beställa NC via länken jag fick av dig Meej.
BIM Mars 2018;
2/3 Meej
10/3 Jeex
Plus-lista;
BIM Mars 2018;?
1/3 småsyskon2018 + baraentilligen
?2/3 Meej + carnations + Lindsey77 + SweetDelight
10/3 Jeex??
Plus-lista;
Lägg till dig genom att kopiera senaste listan och fyll i.
BIM Mars 2018;
1/3 småsyskon2018 + baraentilligen
2/3 Meej + carnations + Lindsey77 + SweetDelight
10/3 Jeex
Plus-lista;
Lägg till dig genom att kopiera senaste listan och fyll i.
Kul att flee hittade hit! Eller egentligen inte, för roligare hade det varit om ni plussat förra månaden ;) Känns märkligt att tänka såpass långt som tills mars men vad kan man när cykeln är lång :) Hoppas på många fina plus näst nästa månad! ;)
Hej.
Jag slutade med cerazette för två dagar sedan. Fick "mens" idag. Tror ni äl kan komma igång direkt utan att få riktig mens först?
Min cykel brukar vara ganska lång i vanliga fall så räknar iaf inte med äl förrän tidigast om ca 3 veckor.
Hej.
Jag slutade med cerazette för två dagar sedan. Fick "mens" idag. Tror ni äl kan komma igång direkt utan att få riktig mens först?
Min cykel brukar vara ganska lång i vanliga fall så räknar iaf inte med äl förrän tidigast om ca 3 veckor.