• Aducia

BIM MARS 2018

Hej.

Jag hoppar in här. Jag och min pojkvän blev oplanerat gravida i november och tyvärr var det inte rätt tidpunkt då så vi tog beslutet att göra abort. Jag har fortfarande inte riktigt slutat blöda efter den aborten, på grund av mina p piller jag går på.

Men den 28 februari bestämde vi oss för att försöka skaffa barn då vi äntligen fått lägenhet och tiden passar bättre nu. Så jag slutade med mina piller, och förhoppningsvis avtar blödningarna snart. Har ingen koll på BIM men jag vill gärna följas åt om det är okej för er :)

Kram

• Aducia

Mensen började den 1 mars. Och har nu under 3 dagar fått bruna flytningar, kan det vara nidblödning? Jag har oregelbunden mens. Kommer köpa ett billigt test idag och testa! Min Äl vet jag inte riktigt när den var, min temp går upp och ner hela tiden.

• Aducia
    Karaa skrev 2018-04-07 06:57:12 följande:

Halloj!

Hängde inte direkt med i svängarna vid månadsskiftet. Hade bim i torsdags men ingen mens dök upp, så imorse vågade jag äntligen testa! Ett stort fint plus efter ca 10 månaders försök. ????

Kan tillägga att mina symtom vart ömma bröst (som alltid efter äl) men denna gång var det så mycket värre, samt behov att kissa på natten. Har käkat rosenrot och glandin-25 i två månader också. Kan inte avgöra om det är pga det som vi lyckats, men äntligen plussade vi!

Grattis!!! :D
    MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
Svar på tråden BIM MARS 2018