• Milian03

BIM MARS 2018

Mliml skrev 2018-03-15 14:03:00 följande:

Tyvärr kört för min del, mensen kom idag 4 dagar för tidigt. Kanske tidigt missfall, brukar aldrig få mens för tidigt. Har också haft att det drar i äggstockarna och lite mensvärk och det brukar jag inte ha.

Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö :(. Känns så jävla hopplöst! Så trött på att hoppas varje månad och alltid bli besviken... nu blir det en till månad med ångest och stress över att jag blir ännu äldre. Vet inte om jag ska ge upp eller kämpa vidare :(. Vill så gärna ha bebis igen men vet inte om jag orkar mer.

Håller tummarna för er andra!

Beklagar :( det är så jobbigt när mensen kommer. Jag är 33 och börjar också känna mig gammal. Fick mitt första barn när jag var 18. Efter det har jag haft några missfall :(

Denna gången är det 2 försöket efter p-pillerstopp i januari. Äter gurkörtsolja denna gången. Ska tydligen vara bra för fertiliteten. Vi får se. Ska ha äl runt 21/3...

Du orkar mer. Vi kvinnor är starka
  • Milian03
    Memlan skrev 2018-03-15 16:48:10 följande:

Hej!

Det var länge sen jag skrev nu!

Jag försökte koppla av och inte tänka på det och rätt va det va så va jag på BIM-1 och plussade idag!! ??

Detta va andra försöket med första barnet och symtom är och har varit:

? Huvudvärk

? Minskad sexlust

? Dålig i magen

? Dålig aptit (inget illamående alls)

? Ett extremt svängande humör med mycket vad jag nyss fick veta, ångestattacker.

? Jätte spänd i tjejmagen

? Började igår blöda massor från tandköttet

Grattis!
  • Milian03

Är på CD12... Har ont i äggstockarna och lite molvärk.

Tog äl-test idag. Det är inte positivt men definitivt en stegring från igår.

Fotade inte ens testet från igår då det knappt syntes nåt.

Nu kommer jag fortsätta testa varje dag och se om det stegrar som jag hoppas. Kanske äl nu till helgen. :)

Men är det normalt att ha äl-känningar INNAN äl-test ens är positivt?
  • Milian03
    Lisa81molander skrev 2018-03-16 05:44:11 följande:

Hej hej

Jag hade hög fertilitet i 6 dagar både med stickor och cb digital på 7 dagen maximal, så var aktiv i sängen även idag för att höja era chanser.

Lycka till

Det tråkiga är att mannen är iväg och kommer inte hem förrän söndag kväll. Är rädd att vi missar det :'( Det var starkt idag men inte lika starkt som kontrollstrecket. Men jag har äl-känningar idag med. Kan man ha det flera dagar innan äl?
  • Milian03

Tror vi missar äl denna månaden.

Mannen kommer inte hem förrän imorgon kväll

Idag har jag stark äl-värk och äl-flytningar med lite blodstrimmor i. Blodstrimman kom kl 16.00 idag.

När man har såna trådiga flytningar och lite blod och samtidigt ont, då släpper väl ägget? Har haft molande värk i några dagar men idag gör det verkligen ont i höger äggstock.

Så 16.00 imorgon borde det vara kört då ägget lever ca 24 timmar. Och mannen är hemma vid 22 imorgon :'( Jag är förtvivlad och stressad nu. Senast vi låg var i måndags. 5 dagar innan äl :( känns hopplöst denna månaden :(

• Milian03

Har haft starka äl-tester typ hela veckan. Men inte helt positiva. Men tycker mig ha känt av äl starkt denna helgen. Med smärta, äl-flytningar och en blodstrimma igår. Efter det var allt över. Idag inga äl-flytningar och ingen smärta. Och eftersom mannen inte kommer hem förrän 22 ikväll så ville jag testa med tester idag även om jag trodde det var kört. Och se vad jag fick!!! Ska jag lita på det jag känt i kroppen, att det var äl och att testerna har fel. Eller ska jag lita på testerna att nu inom 48 h har jag äl? Kanske är det jag känt så starkt bara kroppens "förberedelse" inför kommande äl? Undrar dock över den där blodstrimman i äl-flytningen igår då? :S

Vad tror ni?

• Milian03

Äl+11. BIM-3.

Negativt på testa tidigt.

Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.

"Inte gravid" på digitalt.

Menskänningar som fan.

Blev nog inget denna månaden heller :(

Vi som prickade äl så fint.

Blir att testa rosenrot nästa cykel!

• Milian03
    Lovatic91 skrev 2018-03-30 22:42:20 följande:

Har ätit rosenrot :)

Hur gick det för dig?

Börjar man när mensen börjar och slutar vid ÄL?
  • Milian03
    Lovatic91 skrev 2018-03-30 23:15:55 följande:

Åt rosenrot 2-3 mens perioder blev gravid på första försöket då vi prickade ägglossning :)

Åh härligt :) Hoppas på samma tur här :)
Svar på tråden BIM MARS 2018