BIM MARS 2018
Hej Hej!
Smyger in här lite tyst, fick positivt test i fredags men fick en blödning nu på morgonen så antar att de blev en kemisk denna gången (fick mf i januari) så nu håller vi tummarna för mars :)
Hej Hej!
Smyger in här lite tyst, fick positivt test i fredags men fick en blödning nu på morgonen så antar att de blev en kemisk denna gången (fick mf i januari) så nu håller vi tummarna för mars :)
Jag har legat kvar en stund och försöker vänta med att gå på toaletten. Men har läst att det inte har ngn betydelse egentligen. De som simmar in gör det på än gång. Ngn spec ställning har vi kört. Men har kollat på serien Masters of sex och lärt mig att bakifrån ska vara effektivast ;).Har du blött mkt? Jag har haft ganska mkt blödningar rätt länge in i båda mina tidigare graviditeter och det var ingen fara. Hoppas det håller sig kvar!
Då var ännu en kemisk bekräftad, så tjatigt, men men nya tag i sänghalmen :)
Hoppas att mars är våran månad <3
Nu är de bekräftat att vi fick ännu en kemisk i februari, så 3 kemiska och ett mf nu då sedan i november....börjar bli lite tjatigt men vi hoppas på att Mars är våran månad :)
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss
4/3 Sofiaaaaaa
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, Jeex, XAHHA92
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
18/3 Elsaida
------------------------------------------
Vi som fått +
Håller tummarna för ett plus i mars för dig! jag har bim 12/3, denna eviga väntan.. kram på dig!
Verkligen! Kan inte alla göra en snabbpresentation så vi vet vilka som är här inne? :)
Själv är jag 40 år, har fyra barn. Försökt med femman sen aug -17. Fick missfall i december.
Weiho, de händer något, idag fick vi blinkande smiley på digital
Ni som använt digitala äl tester, hur länge har ni väntat innan den går från blinkande till fast?
Vad kul! Jag fick fast smiley på dag 5 :)
Jag fick fast gubbe på dag 13 i cykeln, och hade 3 dagar med blinkande gubbe innan jag fick en fast
Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.