• Elsaida

BIM MARS 2018

Hej Hej!

Smyger in här lite tyst, fick positivt test i fredags men fick en blödning nu på morgonen så antar att de blev en kemisk denna gången (fick mf i januari) så nu håller vi tummarna för mars :)

• Elsaida
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-12 08:11:14 följande:

Jag har legat kvar en stund och försöker vänta med att gå på toaletten. Men har läst att det inte har ngn betydelse egentligen. De som simmar in gör det på än gång. Ngn spec ställning har vi kört. Men har kollat på serien Masters of sex och lärt mig att bakifrån ska vara effektivast ;).Har du blött mkt? Jag har haft ganska mkt blödningar rätt länge in i båda mina tidigare graviditeter och det var ingen fara. Hoppas det håller sig kvar!

Nä inga stora mängder ännu, och konstigt nog så ökade tempen i morse oxå, men antar att den kanske dyker i morgon, ska ta ett test senare och se om inte blödningen eskalerar under dagen.

Men på något vis känns de ändå som om de är mensen som kommit så ställer in mig på de.

Men tack för pepp :)
  • Elsaida

Då var ännu en kemisk bekräftad, så tjatigt, men men nya tag i sänghalmen :)

Hoppas att mars är våran månad <3

• Elsaida

Nu är de bekräftat att vi fick ännu en kemisk i februari, så 3 kemiska och ett mf nu då sedan i november....börjar bli lite tjatigt men vi hoppas på att Mars är våran månad :)

BIM mars: 

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder 

2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018 

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss 

4/3 Sofiaaaaaa 

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa 

6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, Jeex, XAHHA92 

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna 

8/3 LillaMy08 

10/3 Långväntanefterdig 

12/3 Lillefiddelin

18/3 Elsaida

------------------------------------------

Vi som fått +

• Elsaida
    joannac skrev 2018-02-16 11:43:27 följande:

Håller tummarna för ett plus i mars för dig! jag har bim 12/3, denna eviga väntan.. kram på dig!

Tack fina du
  • Elsaida
    Lindsey77 skrev 2018-02-17 14:08:57 följande:

Verkligen! Kan inte alla göra en snabbpresentation så vi vet vilka som är här inne? :)

Själv är jag 40 år, har fyra barn. Försökt med femman sen aug -17. Fick missfall i december.

Är 30 år, har 5 barn och försöker nu med nr 6.

Kroppen vill inte riktigt sedan sista barnet föddes sep-17, utan har haft 1 mf och 3 kemiska sedan vi började försöka i november.

Alla andra barn är gjorda på första försöket eller hoppsan trots preventivmedel, men nu vill de ej fästa.

Har dock aldrig försökt såhär tätt inpå så kanske är de som spökar.

Vi bor på landet i ett stort hus. :)
  • Elsaida

Weiho, de händer något, idag fick vi blinkande smiley på digital

Ni som använt digitala äl tester, hur länge har ni väntat innan den går från blinkande till fast?

• Elsaida
    Theresu skrev 2018-02-22 07:31:06 följande:

Vad kul! Jag fick fast smiley på dag 5 :)

Dag 5 med Blinkande?

För antar att du inte menade dag 5 i cykeln

Får se om min slår om alls, brukar ha äl på dag 20 och är på dag 11 nu så många dagar kvar.

Använde monitor en cykel och fick hög redan på dag 7 eller 8 men sen gick den aldrig över till maximal.

Blev sock gravid i alla fall men antar att de aldrig är någon garanti att den fasta gubben kommer?
  • Elsaida
    joannaq skrev 2018-02-22 09:50:55 följande:

Jag fick fast gubbe på dag 13 i cykeln, och hade 3 dagar med blinkande gubbe innan jag fick en fast

Spännande, återstår att se km äl vill komma tidigare denna cykeln då kanske :)
  • Elsaida
    Zandylina skrev 2018-02-22 19:57:32 följande:

Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.

Oj! Stort lycka till <3
Svar på tråden BIM MARS 2018