BIM MARS 2018
Hej!
Får jag också hoppa in här?
Vi började försöka i december på barn nr 2.
Min cykel är inte helt stabil sedan p-pillerstopp i juli, den blir någon dag kortare varje månad. Men enligt appen jag använder så har jag BIM 2/3.
Hej!
Får jag också hoppa in här?
Vi började försöka i december på barn nr 2.
Min cykel är inte helt stabil sedan p-pillerstopp i juli, den blir någon dag kortare varje månad. Men enligt appen jag använder så har jag BIM 2/3.
Hej igen!
Jag har varit väldigt inaktiv här ett tag nu. Vi har nyligen flyttat och allt har helt enkelt varit lite kaosaktigt.
Mitt i allt detta så fick jag besked om att jag har cellförändring på livmodertappen. Har varit på cellprovtagning nummer två och väntar svar på om man kommer behöva göra en biopsi. Med största sannolikhet är det ingen fara utan läker ut av sig själv.
Nu till min fråga, borde vi pausa bebisverkstaden tills beskedet kommit eller ska man fortsätta som vanligt?
Frågade BM men hon ville inte riktigt svara.
Fick en liten ljusröd flytning idag på äl+5-6. Tidigare skulle det ha gett mig högt hopp om nidblödning men numera är jag så förstörd av mellanblödningar att jag knappt noterar vad som händer där nere längre. Bröstvårtorna ömma som bara den, vilket alltid sker några dagar efter äl så inget konstigt med det egentligen. Ja, det var väl dagens nyheter det :)
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
Tog ett CB early detection, visade positivt. Var tvunden att kontrollera med ett RFSU testa tidigt test. Båda visade postivt.
Vågar man lita på det då? Då är det ju bara 3v gånget....
Känner av en ständig "mensvärk"...
Jag testade med cb early detection idag på bim -4. Det var negativt. Har ömma bröst och illamående till och från, men kan lika gärna bero på trötthet efter 4 nätters jobb!
Tycker jag börjat känna lite molande i tjejmagen så rätt säker på att mensen kommer snart tyvärr!
Stort grattis nkpg84! :D
Märkte något konstigt idag. Mitt vänstra bröst har svullnat upp och är mycket större än det andra. Båda brösten är ömma. Har aldrig varit med om detta innan.
Testade negativt igår på BIM -4, men fick tillbaka lite hopp nu. Är fortsatt illamående från och till dessutom. Blir nog ett nytt test imorgon.
Började nyss få blodblandade flytningar och mensvärk. Så mensen kommer nog med full styrka inatt. Får ta nya tag nästa månad!
Grattis PowerL! Så himla kul!