BIM MARS 2018
Hej tjejer! Hoppar också in i denna tråd. BIM tidigast 1/3 och vi tänkte börja försöka få ett syskon till sonen som blir 2 år snart.
Hej tjejer! Hoppar också in i denna tråd. BIM tidigast 1/3 och vi tänkte börja försöka få ett syskon till sonen som blir 2 år snart.
Lade till mig på den 6/3, men jag vet egentligen inte om det stämmer då jag nyss slutat på preventivmedel. Men jag står med där så länge. Testar med äl-tester om ett tag när jag slutat blöda.
En annan fråga... Hur tänker ni kring att få barn runt jul? Vi kanske hoppar över sexandet i mars pga att det inte är så kul att fylla år nära julafton, vilket min man gör...
Nu vill jag snabbspola fram till mars! ÄL +3 idag. Om nu ÄL testet visade rätt...
Nu är vi stackare som har vistas här från början snart först framme på BIM dagen! Ha ha :)
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!
Tog ett CB early detection, visade positivt. Var tvunden att kontrollera med ett RFSU testa tidigt test. Båda visade postivt.
Vågar man lita på det då? Då är det ju bara 3v gånget....
Känner av en ständig "mensvärk"...
Grattis till alla plus! Grymt kul!!! Här kom mensen igår på utsatt tid. Nästa BIM 31/3 så hänger kvar i denna tråd och hoppas på att det går bättre på andra försöket :)