Vad är rasism?
Har uppmärksammat ett fenomen som jag skulle vilja veta hur utbrett det är, så var så god att rösta. Vem kan man vara rasist mot? Är det alla, bara svarta eller alla utom vita?
Har uppmärksammat ett fenomen som jag skulle vilja veta hur utbrett det är, så var så god att rösta. Vem kan man vara rasist mot? Är det alla, bara svarta eller alla utom vita?
puffar upp tråden
Vill inte se en enda röst utom det första svarsalternativet!
Såklart fick man det ändå.... Idioter...
provar att ge detta en sista puff, väldigt få som röstar
Det verkar vara lite drygt en av 10 som tycker att man inte kan vara rasist emot vita, hade varit intressant att höra varför dessa tycker att vita är så annorlunda andra människor?
Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på ditt sista inlägg. Jag är vänster och känner inte igen något av det där du tar upp men jag kan nog tänka mig att denna lilla skara som vi har diskuterat i tråden hör hemma i extremvänstern.
Jag undviker extremister, jag föredrar att leva lugnt i min egna lilla värld, men om det finns något som irriterar mig mer än extremister så är det människor som älskar att rulla runt i extremiståsikter och sedan bestämt hävdar att åsikterna finns hos alla som är ditt eller datt.