Inlägg från: sofiaaa91 |Visa alla inlägg
  • sofiaaa91

BF oktober 2018

Hej plussade nu i eftermiddag starkt :) ÄL+10 idag.

Hade ett missfall i december i vecka 8. 2 månader senare sitter vi nu här med ett nytt plus :D

Är gärna med i Facebook gruppen också. Vem ska jag skicka pm till?

• sofiaaa91
    Vegas skrev 2018-02-15 06:49:07 följande:

Grattis!! :) några symptom än så länge?

Tack. Molvärk, trött, illamående, spända och tunga bröst och väldigt svullen mage typ Sj då?
  • sofiaaa91
    paam skrev 2018-02-21 18:24:47 följande:

Ah jag har försökt komma in på min email som min Facebook är kopplad till i en vecka nu, jag får inte återställa kontot för Microsoft-teamet för jag inte kan svara på vilka mina senast skickade mejl var till/handlade om (en mejl som jag inte använt sedan 2011)

Finns det något annat sätt att gå med i Facebook-gruppen? ????

Bli vän med någon som är medlem där. Jag har även startat en för hemlig Facebook grupp okt/nov då jag har bf i slutet av oktober :)
  • sofiaaa91
    jesssicahansen skrev 2018-02-23 17:28:13 följande:

Gravid i vecka 5, mår illa som satan efter jag ätit. Hur kommer det sig? 4e graviditeten & minns ändå inte hur det var sist och hon blir 1 år nu ????

Också i vecka 5. Går in i vecka 6 på söndag. Har spytt sen 2 dagar tillbaka på kvällarna och sura uppstötningar på dagarna. Tror de har och Göra med hormon ökningen
  • sofiaaa91
    Lottch3n skrev 2018-02-25 19:03:04 följande:

En konstig fråga. Är det någon av er som är i vecka 6 som har blivit täta i näsan? Kommer mest på kvällarna :/ Minns inte detta från graviditeten med dottern.

Ja, men jag har de varje morgon istället :P
  • sofiaaa91
    Anonym (BORGEND) skrev 2018-03-14 22:08:18 följande:

Kan någon lägga till en i Facebook-gruppen?

Du kan skicka ett pm till mig
Svar på tråden BF oktober 2018