BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Kanske kan du flytta gruppen? Den ligger under kategorin ?Namn? och känns lite lurig att hitta.
Heej :) jag testade gravid 1-2 imorse! tror mitt bf datum är typ 2 - 3 oktober men min cykel är lite strulig ^^ väntar syskon till min son född i maj i år, så blir bara 1,5 år mellan. Är försiktigt optimistisk , jag hoppas den lille vill stanna.
berätta gärna om er andra om vi ska följas :) jag går gärna med i Facebook grupp sen!
Hej igen. Har kollat upp lite på FB angående grupp där. För att kunna starta en grupp måste den som skapar lägga till minst 1 vän för att det ska kunna gå. Jag kan gärna starta den men behöver en till????
Skrivit ett privat meddelande till dig!
Råkade visst bli massor med frågetecken efter där! Skulle Berit en smiley. Min son är alltså 16 månader, haha
Jag är tyvärr inte med i gruppen länge pga missfall! Så ni får bli inbjuden av någon annan :)