Inlägg från: Mialutta |Visa alla inlägg
  • Mialutta

Plussat mini 2018?

Grattis TS till ditt plus. :) Jag hade -4, 5 BIM igår och fick svagt plus. Tog apotekets egna som i foldern visar att man bara är gravid vid starkt streck såsom kontrollsträcket så åkte till apoteket för att fråga. Hon kunde inte svara på det utan fick ett nytt test av annat märke som jag skulle prova. Nyfiken som jag är kunde jag inte vänta tills imorgonbitti och fick där också positivt. Så går allt som det ska har jag BF 2018-10-07:)

Lägger ut bild på dagens test:)

• Mialutta
    Binabus skrev 2018-01-24 17:46:31 följande:

Håller tummarna för dig! ????

Härligt.! Då hoppas vi att allt går vägen. Jag slutade äta minipiller i oktober och hade absolut inte räknat med att det skulle ta sig så snabbt. Har haft koll med både ägglossningtest och gravtest under alla månader. Ägglossningstest fick jag positivt på (sen om man har ägglossning eller inte är ju lite svårt att avgöra) men alla mina gravtest har varit negativa fram tills nu, så har du fått ett plus så tror jag absolut på att ni lyckats:) alla är ju olika fertila, vissa blir gravida direkt medans andra får vänta ett tag.
  • Mialutta
    Binabus skrev 2018-01-24 17:45:24 följande:

Åh grattis ! :D

Jag har BF 4 oktober om allt går som de ska denna gången :)

Oj nu svara jag på ?fel?:) haha
  • Mialutta

Nu finns en hemlig grupp på FB, BF Oktober 2018. Den är hemlig vilket gör att den inte är sökbar utan man får hjälpas åt att bjuda in de som vill vara med. Skicka ett meddelande till mig så ska jag försöka lägga till för de som vill vara med:)

Svar på tråden Plussat mini 2018?