Inlägg från: Teresia0407 |Visa alla inlägg
  • Teresia0407

Medial! Nån som ser min dotters borttappade nyckel och mobiltelefon?

John22 skrev 2018-01-22 11:28:29 följande:

Mitt tredje öga ser en plats, en plats där telefonen ligger. Har ni någon plats hemma? I så fall skulle jag leta där. Den ligger liksom ovanpå, under eller inuti något.

Säger bokstaven P dig något? Det kan även vara ett R, S, J, K, M, O, A eller B. Andarna liksom pekar mot telefonen, så försök att tänka dig en pekande rörelse och följ den. Telefonen kan ligga i riktningen de pekar, men det kan även vara så att de menar att den inte ligger där.

En äldre kvinna säger även "oroa dig inte över pengarna" och menar att det finns en klocka som inte fungerar längre.

Oroa dig inte över pengarna, kan det betyda att hon inte bryr sig om att vi drog in bankomatkortet pga hennes slarvighet?
  • Teresia0407

Har nu letat överallt där ni säger, men detta med pilar och bokstäver förstår jag inte.

• Teresia0407
    Fsvsbd skrev 2018-01-22 13:12:40 följande:

Jag kan ha fel, men jag tror att din flicka har glömt nyckeln och telefonen i all hast endera om det är i gymnastiksalen eller också i matsalen på skolan hon går på. Prova att fråga berörda mattanter/gymnastikläraren.

(Jag kan så klart ha fel..... men jag tror att ni finner dem på endera ställe) :)

Telefonen har hon haft hemma i helgen som sagt, så nä det tror jag inte. Kanske nyckeln, vem vet.
    Walter888 skrev 2018-01-22 13:07:37 följande:

Mobilen ser röd ut, nycklarna och mobilen ligger på samma ställe. Ligger i närheten av en stig ute ser ut att vara på marken. Hon har tappat det när hon skulle cykla, lagt det på marken och cyklat iväg.

Mobilen är svart och cyklat har hon inte gjort sen i höstas.
  • Teresia0407
    fredsduvan skrev 2018-01-22 13:03:31 följande:

det är bara skämt tror jag

fortfarande känner jag den i något plagg har ni kollat alla kläder även i nån tvättmaskin eller i tvättkorg eller fastnat på något magnetiskt

Okej. Ja vi har ju det.. :-/
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-22 15:15:38 följande:

Mobilen känns nedramlad eller nedtryckt. Jag skulle börja med att kolla mellan soffkuddar/ dynor eller bredvid avläggningsbord och under säng eller mellan säng och vägg. Tror den ligger mellan något.

Du måste förstå. Det jag ser ser jag som symboler. Antar att det är lika för andra. Så jag ser ofta en klar bild men den bilden är till för mig. För att jag ska förstå. Och sedan förmedla en uppfattning. Meningen är inte heller att jag fullt ut ska förstå Utan bara förmedla. Säg till exempel att jag ser min farfar när jag tar en andekontakt åt någon annan. Då kan jag beskriva hur han såg ut... det kan också röra sig om personens farfar... Men det är inte min farfar utan bara en bild eller symbol som jag själv kan förstå.

Du måste därför själv tolka och skarva lite. I vartfall det jag skriver... Och ta det som känns vettigt och skippa resten.

För vad det är värt.... nal

Det som är att hon själv säger att hon hade den sist i soffan, mellan kuddar. Det kan inte vara det då utan du tror det är att vi hittar den där?
    Nal skrev 2018-01-22 11:27:41 följande:

Ser ett trästaket med tjocka grindstolpar... möjligen av sten. Tror nyckeln ligger innanför dessa. Men känns det inte igen kan hon ha rundat detta. Jag ser dem dock inifrån. De ligger inte längre helt synligt, kanske under lite snö. De går dock att hitta.

Berätta gärna var du hittar dem när de kommer fram.

Okej.
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-22 11:27:41 följande:

Ser ett trästaket med tjocka grindstolpar... möjligen av sten. Tror nyckeln ligger innanför dessa. Men känns det inte igen kan hon ha rundat detta. Jag ser dem dock inifrån. De ligger inte längre helt synligt, kanske under lite snö. De går dock att hitta.

Berätta gärna var du hittar dem när de kommer fram.

Hittad, hon hade tappat den på skolan i ett mötesrum.
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-22 15:38:32 följande:

Det jag själv ser är mellan soffkuddar eller möjligen en fåtölj. Men som sagt det är min bild och du kan absolut börja i soffan. Den har inte försvunnit genom slarv utan snarare olycka/ otur om det hjälper till. Alltså hon har lite bara lagt den ifrån sig och glömt.

Du menar att hon har glömt?
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-22 16:18:16 följande:

För min egen skull... Och min fortsätta utveckling/ egna tolkning. Det stämde så långt som att den var tappad? Fanns det stället (av något slag) vid skolan?

Tappad ja men annars inte direkt, det enda jag kan relatera till är mycket långsökt; vi har en trägrind med tjocka sten stolpar och den har hon ju rundat för att komma till/från skolan.
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-22 19:11:12 följande:

Staket skulle det såklart stå

Såvitt jag vet har inte skolan det. Kan du tänka dig vad annars det menades?
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-22 21:14:45 följande:

Det kan vara så enkelt att jag hade fel ;) det händer ju ibland. Nej kommer inte på nåt rimligt alternativ. Är ganska säker på att det var ert hem jag såg efter hur du beskrev det. Och den var ju uppenbarligen inte där ;)

Under utveckling :) du såg delvis rätt om kuddar och soffor iallafall, där var ju senast hon hade den, eller hon säger. Gissar på att du ser långsökta saker eller får upp bilder som andra tänker på eller pratat om? Som våra stolp grindar hon har ju rundat dom, men det var faktiskt nåt jag hade tänkt på att de kanske låg där. Sen tror jag det var du som skrev inifrån va? De låg ju inomhus och var lätta att hitta.
  • Teresia0407
    John22 skrev 2018-01-23 08:29:19 följande:

Vad skönt att jag hade rätt. Platsen jag talade om var givetvis mötesrummet.

Aha gjorde du? vad kul! Då kanske du kan berätta var mobilen är?
  • Teresia0407

John, jag kan bara hitta ett inlägg från dig och det är det med tredje ögat, var hittar jag det om mötesrummet?

Dessutom har jag gissat på dessa bokstäver och pilar och om pengar, men får inte fram nåt

• Teresia0407
    ninjamamman skrev 2018-01-23 13:15:56 följande:

Antar att du är ironisk? Fast man vet ju aldrig,.

Nej varför skulle jag vara det? Är du det, så förstår jag inte vad du gör här. Är kategorin sandlåda? Nä dåså! Detta är en seriös tråd!!! Get a life.
  • Teresia0407
    5by5 skrev 2018-01-23 20:30:00 följande:

Haha jag som precis skulle säga att du ska kolla i sängen! Fan va skumt!

Åfasen, hur spådde du fram till det?
  • Teresia0407
    5by5 skrev 2018-01-23 20:37:24 följande:

Vet inte, det var bara en känsla jag fick när jag läste tråden. Nycklarna kunde jag dock inte känna av.

Nycklarna är hittade. Är du medial?
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-24 16:42:12 följande:

Ibland blir det rätt då ;)

Endel påstår ju att du är ett skämt, inte vet jag... Rätt var det iaf. Nån pratade oxå om vitt staket med tjocka stolpar, just mellan det och en säng låg den (staket uppe i trappan).
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-24 21:11:44 följande:

Det gör mig inget att kallas för skämt. Det är dessutom svårt att kalla det för att någon blir lurad på något som är gratis.

Misstänker att du har egna upplevelser och förutsättningar för att jobba vidare med det om du känner för det ;) skönt att det löst sig i vart fall ;)

Jag håller med. Vissa kanske skämtar i såna här trådar och vissa anser sig ha behovet av att poängtera det.

Rätt var det och tror på dig gör jag.

Det är sant, jag känner av mycket men har svårt att tolka ibland. Vissa sanndrömmar börjar jag lära mig hur att tolka. Vet bara inte hur man jobbar vidare på det..

Du kanske även kan se nåt om vårat bygge ;) *chansar*
  • Teresia0407
    Nal skrev 2018-01-25 07:32:57 följande:

Förslagsvis går du en nybörjar kurs. Finns lite överallt beroende på din hem ort. Det är lättare att våga se och lita på det man ser om man har lite handledning. Dessutom kan vissa saker man ser framstå som skrämmande och man kan behöva någon som hjälper till med tolkning.

Återkommer om bygget, att se på sånt kräver lite mer förberedelser.

Perfekt! Tack!

Ska kolla upp.
  • Teresia0407
    ninjamamman skrev 2018-01-25 08:07:41 följande:

Kan du inte urskilja vilka av inläggen här som är ironiska? Brukar du ha svårt med att förstå ironi?

Brukar du ha svårt med att inte förolämpa folk?

Jag kanske är godtrogen, men då är nog du totala motsatsen. Apropå sarkastisk.. För det är väl sarkastisk du menar????? Eller har du svårt att urskilja ironi och sarkasm?
Svar på tråden Medial! Nån som ser min dotters borttappade nyckel och mobiltelefon?