• Clark73

Sex utomhus

Ja flera gånger, vid en insjö, vi hade sex på en liten udde ca 50m från en liten bad strand, när dom som badade hade gått så körde vi på, under akten så dök det upp en båt ca 20m från oss, vi kunde inte sluta då det var så himla sjönt.
    I baksätet och på motorhuven då vi parkerade  på en liten skogsväg.

• Clark73
    Pussan skrev 2018-01-27 16:51:24 följande:
    mmmm, just den tanken att min man lånar ut mig till någon som bara ¨råkar¨ passera...
    Jag förstår inte varför du skriver som om du va en kvinna, eller är du bög?
  • Clark73
    HasseA skrev 2018-08-08 10:25:18 följande:
    För att hon (Pussan) ÄR en kvinna?
    Hoppas du på det eller vet du att hon är en kvinna? Berätta gärna.
  • Clark73
    HasseA skrev 2018-08-09 10:30:19 följande:
    Tjaa, jag har goda anledningar att tro att hon är en kvinna, utöver alla de inlägg hon skrivit här, i åratal. 

Varför skulle hon lägga så mycket möda på att fejka inlägg, tror du?
    Det är så många fejk profiler här, sjuka gubbar , jag har bett om en bild inte ansiktsbild bara något som visar att det är en kvinna, personen bakom den profilen vägrar  att lägga ut en bild. Där för tror jag att det är ytterligare ett troll tills jag ser annat.
  • Clark73
    HasseA skrev 2018-08-09 11:53:44 följande:

Okej. Jag kan inte påstå att jag sett fejkprofiler hålla på så värst ihärdigt, mer än enstaka inlägg.

Men, på vilket sätt skulle en bild bevisa något, menar du? 

Man kan hålla upp en lapp för bröstet där det står pussar på. Svårare än så är det inte.
  • Clark73
    Pussan skrev 2018-08-10 00:10:08 följande:

Och vem tror du att du är då?

Hallå, det är jag som är Clark, nu kräver jag att du och du och du lägger ut en bild på dig själv annars hävdar jag att du trollar.

Du får tro precis vad du vill.

Alt växa upp?

Om du inte har något att dölja så kan du lägga upp en liknande bild.
Svar på tråden Sex utomhus