• Pentra

Sex utomhus

Om man menar olika typer av sex, och inte enbart samlag, så har jag tappat räkningen och vet inte riktigt var jag skall börja... ...men, det är helt underbart att ha sex utomhus. Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Den här sommaren så har det blivit "all in" både lite här och var utomhus... ... Men jag skäms nog iofs lite över att det blev ett fullbordat skott i musslan mitt på blanka dagen på Saxenhovs textilstrand...vi var ju liksom inte ensamma där... :-/ ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    Pussan skrev 2018-08-08 22:57:02 följande:
    Ja det är en underbar sommar! Men varför ska du skämmas för det, på stranden? Det borde vara naturligt att bli kåt och knulla i värmen, på playan, lättklädda...varför ska det vara så dramatiskt? Mera skjut och mindre skott är väl vad vi behöver nowadays!?

Jo, iofs. All "utomhuslek" har dessutom fått oss allt gladare och friskare. Men även om vi låg i utkanten av textilstranden där, och försökte vara diskreta i våra förehavanden, så fanns det barnfamiljer ca 40 m bort :-/ , så det var nervöst. Och någon hängde en quadrokopter ovanför oss då och då... :-/ Skulle ju vara just snyggt om man plötsligt ligger ute på någon "käck" sajt... :-/ Jag var ju dessutom där med min VMF... ... /Pentra
  • Pentra
    Pussan skrev 2018-08-09 23:31:58 följande:
    VMF?

Vän Med Förmåner.
  • Pentra
    Anonym (.) skrev 2018-08-10 11:56:44 följande:
    Nödvändigt att dra ner byxorna, snuskgubbe. 

Gudars skymning! Om du tycker att han, med den bilden, är snuskig, så har du allvarliga problem! ... /Pentra
Svar på tråden Sex utomhus