Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Hej! Ja besöket tog längre tid än tidigare, fick vänta ett tag innan vi kom in sen gick inte återföringen särskilt smidigt. Vi hade samma läkare som sa OJ förra gången så det kändes sådär, haha. Hon pysslade en hel del innan hon fick dit embryot. Inte så förtroendeingivande.
Vi fick ett tillbaka men det var det enda. Av 7 ägg var endast 4 mogna, och inget av de andra utvecklades som de skulle. Så det var slutet på våra landstingsfinansierade försök.. känns rätt pissigt och jag har mycket ångest för att vi kanske skulle fått ett bättre resultat om vi väntat och gjort plocket två dagar senare. Men gjort är gjort. Ruvar nu på den enda som var stark nog, så nu hoppas jag så innerligt att den klarar sig hela vägen. Känns otroligt att det skulle vara så men..
Tar trombyl på eget bevåg nu, samt vidriga lutinus som jag hatar. Fick testdag 19/6 så det är ett tag kvar. Sist jag ruvade med lutinus var ju mensen en hel vecka sen så det blir 3 långa veckors väntan nu.
Vi har redan börjat kolla upp privatkliniker så vi är förberedda efter sommaren när vi ev måste köra igen. Lutar åt Falun, så ska ringa dit nästa vecka och höra runt lite!
Visst gick du på Sofiahemmet? Gör dom endast landsting eller även privat?