LLW skrev 2018-08-31 17:06:40 följande:
Hur går det? Har den dykt upp än? :/
Jag bröt ihop på jobbet idag. Smärtan och alla jävla känslor bara knockade mig. Har varit väldigt ledsen på sistone men nu brast det helt. Fick ordentligt med kramar från kollegor som vet läget och sen gick jag hem tidigare.
Känner att jag börjar tappa greppet lite. Är så sällan glad nu för tiden. Alltid på gränsen till att brista. Behöver prata med någon innan jag går ner mig totalt, det är inte långt kvar dit.. har lidit av depression i flera år tidigare och känner igen den här känslan, tomheten som bara greppar en och tar bort allt framtidshopp och all tillstymmelse till glädje. Orkar inte en gång till..
usch nu blev det mörkt känner jag. Men det går inte göra mycket annat... jävla skit. Sen när ÄL närmar sig så kommer det där förrädiska hoppet krypandes igen. Fram och tillbaka, hela tiden..
Urs ja vet. Man försöker hålla minen uppe jämt. Men man vill bara krypa ihop hemma. Ska du prata med någon? Alla i denna sits borde nog det. Bara skönt o kunna vräka ur sig alla tankar. Även fast personen inte är i samma sits så är det säkert skönt att bara kunna ventilera. Ibland önskar jag att vi i gruppen kunde ses irl och bara prata ihjäl oss haha... Ingen mens här. Vägrar göra ett test dock. Vill inte att ännu ett negativt test ska flina mig upp i ansiktet.... hoppas du mår lite bättre!!