Hedblomster skrev 2019-05-21 15:26:53 följande:
Jag är tvilling själv och skulle tycka det var superkul men jag förstår ju att det är riskfyllt osv men! Tror ju dock inte det blir det med tanke på utfallet av våra återföringar hittills men man kan ju hoppas iaf :) Märker att jag börjar drömma om det men vill inte få några förväntningar...
Jag har ju tagit lutinus varje gång så jag antar det blir det igen iaf. Förra gången tog jag ju progynon som är östrogen också och det vill jag ha igen vilket jag bara förutsätter att jag kan få. Samt trombyl som jag också fick sist. Sa i telefon att jag ville ha samma men sköterskan sa att läkaren får ta det på lördag... Vågade inte fråga om intralipiddropp också när jag hade tjatat om mediciner och 2 embryon redan haha. Men hade velat ha det.
Hur går det med sprutorna för dig?
Åh då förstår jag att du verkligen skulle vilja ha det! Måste vara så speciellt att vara tvilling :)
Jag tycker du ska tjata! Vad har du att förlora på det egentligen? Det värsta som kan hända är ju att du får ett nej. Jag har ångrat flera gånger att jag inte sagt mer vad jag tänker och vill kring behandlingarna.
Det går okej. Började med stoppsprutan idag. Usch. Hatar den. Känner mig som en nåldyna redan med magen full av blåmärken och stickhål. Blir att hålla sig borta från bikini ett tag framöver..
Är mer illamående än jag kommer ihåg att jag varit tidigare. Typ konstant åksjuk. Även huvudvärk som kommer och går. Längtar tills fredag när vi har första ultraljudet, vill veta hur det ser ut därinne!