LLW skrev 2018-05-21 08:59:57 följande:
Han har gjort två till och med.. första visade nedsatt rörlighet så läkaren ville göra om det för att se om det bara var en tillfällighet. Så 7 veckor senare gjorde han det igen och tyvärr fick han ännu sämre då, nedsatt rörlighet och antal. Min man hade det på kän, inför första hade han tagit massor specialtillskott och ätit bättre, men inför andra hade han slarvat. Det blev väldigt tydligt att det påverkar hur han lever så nu inför ivf är det nyttig mat och tillskott som gäller!
Ska din få göra prov snart? Hoppas du får göra spolning! Jag ville verkligen göra det, tänkte att jag skulle känna mig så "ren" efteråt, men när jag fick svaret kände jag mig bara smutsig och missbildad där nere :( men hellre att man vet hur det ligger till antar jag!
Fan va trist med spermaprovet ... vi får svar från killens prov på torsdag förmodligen. Vi e beredda på det värsta, lika bra. Förstår vad du menar att man känner sig missbildad :(. Ja misstänker endometrios pga smärta vid samlag och konstig mage vid mens. Man bara känner att det liksom inte står rätt till.. hur går den andra genomgången Av livmodern till? Kram