LillaLuna skrev 2018-09-05 20:43:04 följande:
Så... Möjligen 3-9 månaders väntan till då innan IVF kommer sättas igång? Denna eviga väntan!! Man kan bli tokig för mindre! Men, nu är ändå bollen på riktigt i rullning? Alla steg får ses som framsteg...!
Japp... 3 till 6 månader känner jag att jag hade klarat av men 9 månader känns helt omöjligt, och dessutom kommer ju sommaren och då måste man vänta tills semestern är över och då är det plötsligt ett ÅR... Sen vet jag inte om det är någon väntetid när man väl FÅR remiss till ivf... Så mycket väntan! Men det känns ändå skönt att liksom veta att nu ska vi bara klara tre månader, sen kommer ett läkarbesök osv. Dela upp tiden lite.
Jooosen skrev 2018-09-05 21:22:27 följande:
Vilken otrevlig typ!! Bra att du hörde av dig igen. Man måste ligga på annars händer inte ett skit! Inget mer snack om betala själva om det dröjer?
Vi pratade lite om det i helgen och min sambo sa att vi säkert har råd med en behandling som vi kan göra under tiden. Men nu tycker han inte längre att det är nödvändigt om vi "bara" ska vänta tills det gått två år sommaren 2019.