Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Aah fan ja fattar det! När ni betalat så himla mycket!! Vill inte låta neg nu men har hört att 5 dagars är bättre men vet inte varför! Skit i det! Nu jävlar ska d ta sig. Hur känns sprutorna, går det bra? Ja har börjat fundera på privat försök beroende på hur lång tid d e nu när remissen ska skickas.. tre försöka kostar ca 70 lax. Jag har sparat 200.000 kr. Men könner mig så jävla dumsnål.... skulle du kört? (Antar d eftersom du redan påbörjat privat hehe) håller tummarna stenhårt för er nu!!! <3
Såhär är de egentligen, har man många ägg som ser bra ut så vill man odla 5 dagar för att se tydligt vilket ägg som har störst chanser till en graviditet.... samtidigt som ägget alltid mår bäst i livmodern i den gynnsamma miljön efter 2 dagar. Men då vet man inte riktigt hur bra ägget egentligen och väljer bara det som just då ser bäst ut.... det är vanligast att man kör 2-3 dagars ägg tydligen och oddsen ser bra ut för det med..
Sprutorna går över förväntan. Första dagen låg jag i fosterställning å killen fick göra... nu har jag tagot dom 2 senaste själv. Det sticker till lite å är lite bökigt innan man har fått in finessen... men de känns faktiskt över förväntan som sagt....