Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Så nyfiken på hur det går i magen... Lever embryot eller inte? Tyvärr är det väl stor chans att det inte gör det men man vet ju aldrig. Om jag hade varit ledig i helgen hade jag velat ta ett test men jag ska jobba och orkar inte om det blir negativt... Lockande att bara vänta till tisdag och se om mensen kommer också. Men vill veta! Tyvärr hann inte testen jag beställde komma så har bara klinikens test hemma och sambon tycker vi ska spara det till testdag haha. Tycker det är obekvämt att köpa på apoteket, bor i en liten stad...
Jag har inte haft minsta lilla kramp eller stickning i magen. Förra omgången hade jag kramper som gjorde ont från dag 3 och blod från dag 4 men det var ju färskförsök så går inte att jämföra eftersom jag hade så mycket hormoner i mig då. Jag har ömma bröst sen typ rd2/3 men brukar ju ha det varje månad innan mens, fast det brukar komma dagen efter ägglossning och nu var det en vecka efter. Men betyder ju inget det heller, tar ju lutinus dessutom. Åååh vad jag hoppas! Vi har ju tre kvar i frysen men känns ju som att man tar de bästa embryona först? Dessutom kostar varje FET 15.000 kr!!!
Hehe, jag antar att det är för långt att åka till en grannstad? Jag skulle kanske ha kunnat göra det... Men jag är testare nr 1. Vill inte veta hur mkt pengar jag lagt på de där testerna! Och kommer nog aldrig berätta det för min sambo heller................