IVF 2017-2018
Hoppar in här! Vi är på sprutdag 6 med gonal f och fyremadel :) imorgon ska vi till Sahlgrenska för ultraljud, hoppas på bra resultat och att vi får tid för äggplock! Även vi har manlig faktor.
Vart går ni och hur gamla är ni? :)
Hoppar in här! Vi är på sprutdag 6 med gonal f och fyremadel :) imorgon ska vi till Sahlgrenska för ultraljud, hoppas på bra resultat och att vi får tid för äggplock! Även vi har manlig faktor.
Vart går ni och hur gamla är ni? :)
Gick det bra på ert ultraljud? och hur stor dos av Gonal F får du? jag och min man är 33, roligt att följas åt!
Ok det låter ju toppen! har du känt av hormonerna mycket? Är det första försöket för er?
Jag känner åtminstone att äntligen är man på väg någonstans och kör något åt denna eviga längtan efter ett plus!! gjorde ni ICSI då om det är spermierna som var 'problemet' för er?
Så spännande!! i morgon alltså :) önskar stort lycka till!
Hehe vi har inte kommit så långt utan ska hämta ut mina sprutor på fredag och sen börja med Gonal F på dag 2! Ska du ta något progesteron efter embryo transfer?
Hur gick det i torsdags?? Är det ruvardags för dig nu? Hur många dagars embryo satte de in? :)
Vad spännande :) Jag fick mensen i lördags (äntligen) så har tagit Gonal F nu 2 kvällar i rad. Har en jäkla huvudvärk redan känner jag, minns att jag fått det tidigare också när jag tagit Gonal F även i mindre dos, men verkar vara en vanlig biverkning...
Så nästa vecka blir det väl äggplock och isättning för mig med, man hoppas ju att allt ska gå som smort..:)