• EmmaPSx

Hittade använda trosor

Hej!

Jag vet inte vem jag ska prata med så jag skriver här..

Hittade en påse idag, med en fleshlight, glidmedel och en zippåse med ett par använda trosor. Min pojkvän och sambos påse. Med trosorna fanns en lapp där det stod på engelska ?Hej, hoppas att du ska njuta av de här lika mycket som jag gjorde när jag gjorde dom till dig?. Jag vet inte vad jag tänka, det enda jag vet är att det gör mig illamående. Han har alltså köpt ett par använda trosor av någon tjej på nätet och använder de när han ?tillfredställer sig själv?.

Det här är kanske ingenting för vissa men för mig är det en rätt stor grej, man tror att man känner någon liksom.

Tyvärr känner jag inte att jag kan prata med honom om de och ja det kanske är ett problem men just nu känns faktumet av att han har de där illaluktande trosorna kvar och använder de när jag inte är hemma som ett större problem. Jag är rädd, rädd för att jag inte ska kunna se på honom som vanligt eller ännu mindre ligga med honom och tända på honom.

• Svar på tråden Hittade använda trosor
  • EmmaPSx

Det hade varit lättare att acceptera i alla fall. Alltså jag skiter i övrigt i hur han gör med sin onani men när han drar in en annan tjej i det hela och dennes kroppsvätskor vet jag inte om jag tycker det är helt okej.

• Anonym (Kutterspån)

Jag är verkligen ingen expert på sex och samlevnad, men jag inbillar mig ändå att det här med onani och intresset runtomkring det är ganska privat, och att man väldigt enkelt kan hamna framför datorn när det pockar på och på så sätt få alla upptänkliga tips och trådar där man hittar sånt som man tycker är eggande och kåtar upp.. Egentligen inget konstigt.. Jag tror att ni alla har en del grejer för er, och som ni tänder på som ni helst inte skulle vilja att er partner visste om..

Om du vill visa att du avslöjat honom så kan du väl göra det lite diskret, tex tvätta trosorna och lägga dom tillsammans med hans kallingar..?

• Anonym (Madde303)

Jag har själv sålt trosor på nätet genom pantielove i ett par år och har pratat med massor av killar som har detta som fetish. Jag tycker inte det är något konstigt alls utan jag är rätt övertygad om att var och varann kille tänder på använda trosor!

Saken är väl bara den att det är ju ofta inget man vågar pratar högt om, varken till vänner eller ens sin partner kanske. Jag tycker du ska prata med din kille, kanske kan ha nöja sig med att sniffa på dina trosor Glad Är ju helt galet att dumpa någon pga en sån liten grej.

• Anonym (Kutterspån)
    Anonym (Madde303) skrev 2018-01-15 23:14:50 följande:

Jag har själv sålt trosor på nätet genom pantielove i ett par år och har pratat med massor av killar som har detta som fetish. Jag tycker inte det är något konstigt alls utan jag är rätt övertygad om att var och varann kille tänder på använda trosor!

Saken är väl bara den att det är ju ofta inget man vågar pratar högt om, varken till vänner eller ens sin partner kanske. Jag tycker du ska prata med din kille, kanske kan ha nöja sig med att sniffa på dina trosor Glad Är ju helt galet att dumpa någon pga en sån liten grej.

Jag håller fullkomligt med! Om allt annat är frid och fröjd i förhållandet så kan ju inte ett runkobjekt i form av ett par trosor vara anledning till att dumpa honom..
  • CitronTulo
    Anonym (Kutterspån) skrev 2018-01-15 23:45:06 följande:
    Jag håller fullkomligt med! Om allt annat är frid och fröjd i förhållandet så kan ju inte ett runkobjekt i form av ett par trosor vara anledning till att dumpa honom..
    För egen del så hade min sambo gärna fått ett par av MINA använda trosor att sniffa på när han runkar, hade dock inte alls uppskattat att han satt och drog i sig någon annan bruds fittdoft! Tycker att det är en väldig skillnad..

Så TS lägg dit ett par av dina egna istället.. då vet han att du vet!
  • EmmaPSx

Jag tänker absolut inte göra slut pga det här med det är just de, att det är någon annan bruds fittsaft. Och det här är INGEN trolltråd!! Antar att de är en lapp som skickas med alla trosor.

• Anonym (I)

Han har ju ett eget sexliv också, som inte har med dig att göra alls. Du får försöka inse det, att det inte har med dig att göra, det är inget personligt utan hans egen separata grej. Precis som toalettbesök. Typ.

• Anonym (Osäker)

Jag har aldrig vågat prata om detta med min sambo. Har någon gång tagit en av hennes trosor efter att hon lagt dom i tvättkorgen när jag skulle ha en trevlig stund för mig själv. 

Dock tycker inte jag dom luktar så mycket... Hade velat ha mer av doften av fittsaften från när hon är riktigt kåt och jag går ner på henne. Mer den lukten. Men det blir ju svårt att få sådana trosor om man inte pratar om det. Men jag vågar verkligen inte i rädsla att hon ska tycka att jag är ett äckel. Hon är nämligen ganska mycket snävare i sin sexualitet än jag och det är jag helt okej med.

Har några gånger kollat på att köpa trosor men aldrig gjort det. Jag tycker det känns fel när man är i ett förhållande. Hade jag inte varit det hade jag kunnat tänka mig prova att köpa. Men med det menar jag inte att du ska kasta ut honom, men prata med honom. Han kommer nog tycka det är väldigt skönt, speciellt om du kan tänka dig ge honom dina använda trosor.  Är han lite som jag så hade jag tänt 100ggr mer på min tjejs fittdoft än någon okänd persons. 

• EmmaPSx

Alltså jag är ledsen men jag har lite svårt att acceptera att någon annan brud är inblandad i hans sexliv på något vis, någon faktisk brud som inte är på en film. Säger inte att jag inte kommer acceptera de men jag har svårt för de.

Svar på tråden Hittade använda trosor