Hur är man lycklig?
Hejsan! Har kanske kommit helt fel men det spelar nog ingen roll.
Låt mig berätta lite snabbt:
Jag är en ung kille, 21år gammal, nyligen flyttat in mitt till stan i en nyrenoverad lägenhet, jag står på mina egna ben, har köpt en alldeles för dyr bil (snygg rackare) men jag älskar det. Jag har fast jobb på ett växande företag som alla här vet vad det är. Jag är förmodligen väldigt nära en befodran redan i denna unga ålder. Jag har dessutom ett sekundärt jobb på söndagar jag kommer å går till lite hur jag vill. (Lär dock ändra dygnsrytm varje helg) jag tjänar rätt bra pengar, jag är oerhört sparsam och kan hantera pengar relativt. Jag är också rätt bra på investeringar å dylika saker.
Jag är väl "nästan" nykär med en äldre tjej, vi är väldigt olika men går bra endå.
Jag har två föräldrar som jag älskar väldigt mycket, här haft ek grym uppväxt med skjuts å allt hit å dit, alltid ställt upp för mig, även idag med mat å tvätt å alla hushållssyslor.
Jag håller hälsan genom å träna regelbundet, jag har kompisar nya som gamla..
Jag åker utomlands till usa varje vår med vänner, och bor bra å fint.
Men jag har ett problem jag börjat kännas vid nu.
(Notera att ovan text INTE är skryt!)
JAG ÄR FAN INTE LYCKLIG ENDÅ!
Vad tror ni att jag kan göra? Jag vet inte vad, känns som att jag har allt, men endå inte. Det är någonting STORT som fattas! Oftast mår jag bra.. men innerst inne är det något som fattas.
Finns det någon som har idé om vad det kan vara, (omöjlig fråga) eller känt samma lika?
Have a Nice evening!