1982 skrev 2018-05-20 17:10:50 följande:
Hej! Jag har läst och läst och läst i olika trådar här, om olika människors historier, på gott och ont. Jag har aldrig skrivit någonting själv förrän nu. Varför? För vad ts precis skrivit speglar min historia och ger mig mitt i hopplösheten plötsligt en gnutta hopp. Jag skulle fått göra hysteroskopi men dagen innan testade jag positivt och operationen stoppades. Nu sitter jag med pågående femte missfallet, sedan feb 2017. (Har en dotter på 4;5 år sen innan) Jag orkar snart inte mer och vill inte bli gravid förrän hysteroskopin är gjord. Känner att vi behöver en paus, tänker konstant på detta och är mentalt helt slut. Känns som man tar stryk kroppsligt oxå med hormoner som går upp och ner ständigt. Samtidigt är jag livrädd för att ?vänta? - känns som vi förlorar tid :( Blir 36 i år..
Jag vill med detta egentligen bara säga tack, för att du berättade er historia.. Tack! /L
Jag beklagar dina missfall, jag har själv haft 6 missfall så jag kan förstå hur det känns.
Tryck på sjukvården att du ska få göra hyston efter du blött färdit och hämtat dig från ditt missfall tycker jag.
Jag kan rekommendera hysto med inplantationssnitt hos ivfSerum i Aten. Massor med svenska kvinnor i Atentråden har gjort hysto där. Man behöver inte göra ivf där utan kan göra endast hysto hos dem. Inplantationssnitt görs inte vid hysto i Sverige. Men inplantationssnitt gör att embryona får extra bra fäste.
Jag kan också rekommendera ivfSerums Mensblodtest som man gör hemifrån och skickar med posten till labbet i Aten. Det kostar 300euro. Om några baciller hittas som inte ska vara där så ingår recept som kan lösas ut på svenskt Apotek. Jag har själv gjort ivfSerums Mensblodtest.
För mer info gpogla på ivfSerum Aten infection screening (Mensblodtest) och ivfSerum hysto.
Hoppas allt går bra för dig !