pandoraDiem skrev 2018-01-16 22:20:14 följande:
Men usch, jag lider verkligen med dig. Jag har haft blödningar i alla mina 3 graviditeter (en tidig som visade sig vara utomkvedes, en runt v12 som var lågt sittande moderkaka där allt gick bra tillslut och ledde till min son och nu i nuvarande som visade sig vara en tvilling som inte utvecklades men har kvar en knodd där inne och är i v23). Jag har i alla fall fått hjälp av vården genom att åka till gynakuten och där har de varit hur bra som helst. Eftersom det är en akutverksamhet har jag i några fall fått väntat där i en massa timmar på tid (vilket jag har full förståelse för då mer akuta fall såklart går före) men de har alltid tagit väl hand om mig. Finns det någon gynakut där du bor? Vad sa din barnmorska? Tycker det är så hemskt att du inte får mer hjälp/stöttning. Kram!
Hejsan! Nej usch, jag vet inte vad jag kan göra, ska ringa gyn imorgonbitti annars får jag åka akut imorgon om de inte tar emot mig. Förstår oxå att man får vänta om man är inne akut, och det gör jag så gärna, vara jag får reda på hur de ser ut i magen,
Får ta tjuren vid hornen och åka in imorgon o stå på mig o sätta mig där inne. Denna kvällen har varit den värsta på länge.. kan inte prata då gråter jag, kan knappt ta hand om barnen jag bara ligger i soffan o tittar i taket.. gråter omvartannat.
Vad skönt att allt gick bra för dig, hoppas verkligen allt går bra i fortsättningen för dig.
Härligt att höra att vården gav dig bra respons o bra hjälp! Här
får jag ingen hjälp alls :/
Min barnmorska sa inte mkt hon kunde inget göra, om ja bag mer orolig så kunde ja ringa gynmottagningen imorgon, men inte säker de kan ta enformig sa hon..
Hoppas bara det går bra för mig oxå.