Bästa kreditkortet?
"Oros-moment" när vuxna människor börjar tro att kredit-kort är på något sätt en smart lösning för sig.
Men visst, jag kommer nog inte nå fram till någon av er ändå som är så övertygade av sina plus-poäng så kör på.
"Oros-moment" när vuxna människor börjar tro att kredit-kort är på något sätt en smart lösning för sig.
Men visst, jag kommer nog inte nå fram till någon av er ändå som är så övertygade av sina plus-poäng så kör på.
Att ursäkta en högre konsumtions-nivå för några färgade plast-kort "fördelar"?
Eehhh näää.
Cash is king
Fast det är bara att inte ta åt er av min kredit-erfarenhet från kortkredit-människor.
Ni har ju "koll" menar ni.
Det kanske är så att du saknar arbetserfarenhet inom området.
/Tid. kredithandläggare.
jobbade
(tid, tidigare)
De är värst vad ni har taggat till.
Har ni ordning på ekonomin så har ni inget att oroa er för. Men i regel har inte såna människor kreditkort så därför kallar jag det emotsägesfullt hyckleri(vad ni menar om kreditkort)
Cash is king, inget annat.
Joe har läst samma sak här att folk med högre inkomst ändå hamnar i trasslet.
Det fattar jag inte hur man kan göra men ändå så händer det.
Att ni ändå i denna tråd hävdar fördelar med kreditkort är underhållande.
I början med poäng "kan" det vara fördelar, den nedriga baksidan(högre risk för insolvens) är det ingen som vill prata om tills den människan själv sitter där en dag efter för lång "poäng-jakt"
Men mycket nöje för att komma en extra gång till solen via poängen som exklusiva Mallorca:P
Jag skulle inte ta emot en resa om det innebar att jag så behövde, som ni gör sälja mig själv till kredit-bolagen.
Somliga som jag vandrar vidare i friheten medan andra går åt det motsatta hållet...
funkar bara i USA, där mycket av ens privatekonomi består av ett såkallt "creditscore".
Så är det inte här i Sverige. Vi tittar på inkomst och nuvarande skulder, därav en kreditupplysning.
De enda fördelarna du kan ha, är att bygga bonus eller flygpoäng om du har ett sådant kort.