Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Jimmie Åkessons flyktingpolitik

anmäldåkanske skrev 2018-01-12 15:52:55 följande:
    Vänta inte nu,är du antidemokrat? du kanske är en fascist? Polen har röstat fram Viktor Orban som är extremt anti mot invandring och all form av muslimsk kultur

Detta har RÖSTAS fram detta är folkets vilja,ska inte det respekteras? Är vi inte demokrater? Du verkar då inte stå för demokrati

Om du nu vurmar så starkt för flyktingar kan ju du låta några bo hemma hos dig? Fast det går självfallet för du är en hycklare ,såna som dig gör att jag måste rösta på SD antidemokrater är de värsta jag vet

Respekterar det Polska folket och vad dom röstar på det är inte DIN sak att lägga dig i
    Varför ljuger du? Eller är du så okunnig, att du inte vet att Viktor Orban är premiärminister i Ungern?

Respekterar du det svenska folket, som inte vill ha Åkessons politik?
  • Anonym (M)
    Stolt Farsa skrev 2018-01-12 21:22:11 följande:
    Polen är också medlem i europeiska unionen. Med det kommer en hel del förpliktelser.
    Fast länder som Ungern och Polen är bara intresserade av att tjäna pengar på EU, de vill ha fördelarna, men skita i nackdelarna.
  • Anonym (M)
    anmäldåkanske skrev 2018-01-12 15:54:58 följande:
    Nej vi behöver absolut inte hjälpa till överhuvudtaget,det är inte upp till dig att avgöra vilka jag vill hjälpa, men DU kan få hjälpa till öppna upp ditt hem och din plånbok ,men gissar på att du är en sosse som enbart är generös med andras pengar 
    Du hjälper till, om du betalar skatt.
Svar på tråden Jimmie Åkessons flyktingpolitik