Skulle en man vilja vara gos-kompis?
Jag (kvinna) skulle vilja ha en manlig gos-kompis. Jag skulle vilja ligga omslingrade och kramas, pussas och mysa (med kläderna på). Vad säger ni män, skulle ni vilja vara gos-kompis med någon?
Jag (kvinna) skulle vilja ha en manlig gos-kompis. Jag skulle vilja ligga omslingrade och kramas, pussas och mysa (med kläderna på). Vad säger ni män, skulle ni vilja vara gos-kompis med någon?
Tror det skulle vara svårt om man går så långt som att kyssas. Det skulle helt enkelt bara bli frustrerande att hålla det på den nivån.
Tror det skulle vara svårt om man går så långt som att kyssas. Det skulle helt enkelt bara bli frustrerande att hålla det på den nivån.
Så du menar att just kyssarna skulle vara för mycket? Varför just kyssarna? Att ligga och kramas och mysa skulle vara ok?
Måste gospartnern vara av motsatt kön om vi ändå inte pratar om att du ska tända på den?
Måste gospartnern vara av motsatt kön om vi ändå inte pratar om att du ska tända på den?
Bevis? På vad? Att många homosexuella män gillar att gosa med sina tjejkompisar? Jag är ingen stalker som följer efter folk och fotar
De homosexuella vänner jag har, har iaf inga problem med att ligga sked och hålla om medan vi ser film men det finns säkert de som absolut inte vill göra det.
Det jag ville få fram är att du nog har större chans att hitta en goskompis som inte vill att det ska leda till sex så småningom ifall du frågar homosexuella män än om du frågar heterosexuella män.
Ja, det skall vara av motsatt kön. Inte alls förbjudet att bli tänd.