Fargos skrev 2018-01-11 22:32:52 följande:
Jasså? Nej du jag är en fult normal heterosexuell man som vet att min gos kompis inte vill nåt sexuellt och jag respekterar det
Men jag har en kk vid sidan om så får det behovet uppfyllt,annars kanske jag inte hade varit like fine med det
Ja, men då får du ju det på annat håll. Många som har en kk tycker det räcker så och är inte intresserade av att också ha en goskompis.
Har haft kk själv, men min uppfattning om kk och männens är inte alls samma. Jag vill ligga och dra. Kanske snacka lite så där, men inte mysa, kolla på film, äta middag ihop osv, Jag är kåt och vill ha sex. Ska jag ha själva mysgrejen också så kan jag ha ett förhållande istället.
De killarna jag har försökt ha kkförhållande med ville allihop ha allt man har i ett förhållande utom ansvaret så att säga. De ville kunna ha allt mys och gos men inte behöva anpassa sig och ge avkall på kvällarna med polarna osv.
Så, när jag inte var tillgänglig för mer än att ligga så blev de antingen kära eller gnälliga. Värdelöst med andra ord