Inlägg från: Anonym (Nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nja)

Skulle en man vilja vara gos-kompis?

Det låter kanske som en mysig tanke, men jag befarar att jag snabbt skulle bli sugen på mer än bara kramas med kläderna på om det är en kvinna jag tycker är attraktiv.

• Anonym (Nja)
    Anonym (kram) skrev 2018-01-12 11:42:09 följande:
    Skulle du ligga omslingrad och kramas med en kvinna som du inte tycker är attraktiv eller hur menar du?
    Nej, troligen inte. Det beror lite på. Om jag tycker att hon är direkt frånstötande så skulle jag inte göra det, men om jag just då inte är så sexuellt intresserad så kan det funka bättre.

Jag träffade en tjej för ett antal år sedan precis efter att det tagit slut mellan mig och en tjej. Då var jag inte så sugen på sex, men vi låg och myste och skedade ändå. Hade vi fortsatt att träffas hade jag troligen ganska snart velat ligga med henne.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (kram) skrev 2018-01-12 15:16:20 följande:
    Så du menar att just kyssarna skulle vara för mycket? Varför just kyssarna?  Att ligga och kramas och mysa skulle vara ok?
    Hur skulle du reagera om en man du ligger och gosar med börjar ta på och smeka dig mer och mer? Du märker att han blir riktigt upphetsad och "tar för sig" av dig? Skulle du avbryta honom eller låta honom fortsätta?
Svar på tråden Skulle en man vilja vara gos-kompis?