Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2018

lövet2 skrev 2018-02-28 23:38:49 följande:

Nu fick jag svårt att välja favorit. Jag vill ju att Robin och Helena och Dee ska vinna ...

Håller också på dom.
  • Nandez
    Mamma till S skrev 2018-03-01 19:59:55 följande:

Har såååååå svårt för Stefan!

Usch, han är bara dryg o egoist. Ut med honom!

Tycker han är en riktig snorunge.

Håller med
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-03-01 22:03:50 följande:

Att Robert har blick som går genom märg och ben är nog bara för att han är storbonde och vill att det andra ska veta att han inte leker med att alla uppgifter måste bli klara. Innerst inne tror jag han är snäll. Och jag förstår honom att han valde Stefan till förste kämpe för Stefan var inte vänlig i skogen heller, men ha är skit duktig på att jobba det kan nog ingen neka om.

Mina favoriter nu är Robert, Robin, Helena och Dee.

Precis min åsikt
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-03-02 19:41:58 följande:
    Dessvärre tror jag inte att han åker ut. Styrka har han och teknik har han. Frågan är hur har har det med kunskapen. Undra om dom båda fick nåt att plugga på de veckor de befann sig i skogen.
    Det tror inte jag heller, tyvärr
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-03-03 10:04:18 följande:
    Fast om man tänker så här.. hon är ett äkta asfaltsbarn. En storstadsjänta. Hon kommer till farmen utan någonsomhelst kunskap om varken djur eller växter. Hon är som en tvättsvamp. Hon suger åt sig kunskap hela tiden plus att hon utsätts för grymma kränkningar och anklagelser. Hon tar det med ro och låter dom hållas. Med ett leende. Hur många hade klarar det? Hon är fantastisk som inte ger upp. Är inte det en värdig vinnare av farmen så vet jag inte vem som skulle vara det.
    Håller med dig
  • Nandez
    lövet2 skrev 2018-03-03 17:24:26 följande:
    Visst kan det vara jobbigt för omgivningen, men det är ju inget karaktärsfel direkt! Den som är helt tvåspråkig kan få problem med att blanda språken när de pratar. En släkting till mig blandade engelska och svenska i flera år, och då var hon ändå uppväxt med svenska. Hon bodde i USA i 10 år, och när hon kom hem, så pratade hon ungefär som Dee.

Hellre en som har en jobbig dialekt eller ett jobbigt sätt att blanda språken, än en som bara ser till sitt eget bästa och skiter i alla andra.
    Håller med dig.
  • Nandez
    Jeska skrev 2018-03-05 05:30:05 följande:
    Stefan snackar så mycket skit. Han borde valt jp eller Robin. Men nej han valde en tjej. Han ska nog ta o hålla käften framöver. En riktig fight...vilket skämt Stefan.
    Håller med dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-03-05 11:33:47 följande:
    Jag ser heller inget kul med att titta på J-P. Han själv tror att han är rolig när han tar mat, saker som han inte klarar av att själv göra. Han tror att han tillför med sina skämt vilket inte alls är kul.

Stella och Alexandra gillar jag inte heller då deras mobbning inte hör till programmet.

Jag hoppas Dee väljer Robert till storbonde så han väljer Robin till förste kämpe och Robin väljer Stefan till andre kämpe så det blir en riktig fajt.

Men som sagt det måste bli fler tävlingar eftersom dem är för många kvar.
    Instämmer.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-03-06 08:28:49 följande:
    Tydligen är det så att Stefan och Roberts tjej känner varandra från någon utbildning. Och det kom dom väl på därute i skogen. Nånting har ju förmodligen hänt, men vad...? Hon kan ha berättat saker om Stefan hemma för Robert och något agg har uppstått. Det verkar iaf vara ganska allvarligt. Stefan verkar ha agg mot Robert men Robert visar ju ingenting. Och det var inget vi direkt lade märke till när de va i skogen. Inte till att börja med iaf....
    Tack för infon.
Svar på tråden Farmen 2018