BIM Februari
Hej
Hoppar in jag med. Fick ett ma i november i v 9. Har nu avvaktan 2 cykler efter råd från läkare. Men nu är det dags! Äl den 2/2 och BIM runt 18-19/2.
Hej
Hoppar in jag med. Fick ett ma i november i v 9. Har nu avvaktan 2 cykler efter råd från läkare. Men nu är det dags! Äl den 2/2 och BIM runt 18-19/2.
BIM lista:
1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear
2/2 Entriss
3/2 Rebeccccs, Minioni
4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips
5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992
6/2 Liten2018
7/2 Eal92, Saresj
8/2 Filli01
9/2 XAHHA92, nellis93
10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot
11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81
12/2 LunaLo, LillaMy08
13/2 maria1992
14/2 Lottch3n
15/2 Levisen
16/2 Billieblue, Lucifer91
17/2 Nardil, Grynet89
18/2 Jefare1
19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91
20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti
22/2 lyckligast80, Airmos
PLUS lista:
beklagar ma, jag fick ett också i november och skulle dagen efter gå in i v 10. Hur mår du nu? Lycka till denna cykel :D
Jag lämnar gruppen BIM januari 2018 och ansluter mig till er istället då mensen kom idag! Fick ett MA i december 2017 och detta är första mensen sedan dess så nu hoppas jag innerligt att det är vår tur att plussa i februari! Beräknad ÄL är den 9/2 och BIM är den 23/2...måtte dagarna gå snabbt nu och lycka till allihopa!
Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.
spök?! långt kvar till mens.. 1/2 ?
Jag brukade skriva här i dessa BIM-trådar för länge sedan. Jag och sambon har försökt att bli gravida i 2,5 år och står i kö för fertilitetsutredning. Den här månaden har dock kroppen uppfört sig lite konstigt. Jag har sedan igår ont i brösten och de är väldigt svullna. Jag brukar ha så men inte förrän flera dagar närmare mensen. Jag är på BIM -8 nu idag. Jag mådde dessutom konstigt illa igår kväll. Jag inbillar mig även att jag har ont i ryggen.
Det är oerhört frustrerande att leta symptom varje månad utan att bli gravid. Dock så har mitt hopp återvänt nu eftersom jag känner av brösten så oerhört tidigt i månaden.
Tack!
Jag upptäcker att jag sitter och klämmer på brösten hela tiden för att känna hur pass mycket det gör ont, var det gör ont och om det förändras någonting. Jag satt och klämde diskret på jobbet också. Jag vill inte att smärtan ska försvinna utan att den ska betyda att jag är gravid.
Kan man ha graviditetstecken så tidigt?
Det ser positivt ut :)
Här sitter jag ... dagen INNAN ägglossning och känner mig gravid . Tycker mig uppleva diverse symptom.
Det här är ju inte riktigt klokt. Börjar bli lite orolig för mig själv Vågar inte erkänna ovanstående för mannen så får skriva här, vet att ni förstår känslan haha
Ser ni oxå strecket. Spök eller Pos? Är på bim - 2.
Kunde inte hålla mig från att veta säkert så åkte och köpte ett test.
Är nu på äl + 4-6 dagar. Känner av lite stramningar och lite som träningsvätk i tjejmagen. Är det möjligt att känna tecken så tidigt?
Kände symtom tidigt förra gången jag var gravid, slutade tyvär med MA. Men känslan hade ju rätt då tänker jag.
Men nu känns det orimligt tidigt... kanske jag som hoppas för mycket. Någon som varit med om liknande och sedan plussat?
Är det någon mer än jag här inne som har haft extremt ont i brösten nu i 1 vecka?? Idag kan jag inte nudda dem än. De har blivit 1 storlek större och tydliga ådror och lila bröstvårtor. Vet någon om man får såhär innan mens också?
Normalt har jag lite ont typ sidan av brösten men nu är det extremt i hela brösten....
Jag har bim på måndag. Fick ett svagt positivt på clearblue early men inte gravid på ett digitalt. Min bim kan vara lite senare med. Inte helt hundra.
Hur är det för dig?
Okej nu tror jag på att jag är gravid, känns som att det här strecket är för starkt för att vara nått annat :)
Taget nu på morronen 15 dagar efter äl.
Blir ändå ett digitalt i morron för att vara 100 % säker.
Känns helt sjukt att det funkade på första försöket med äl stickor efter att ha försökt sen sommaren 2014 :')
Här har mensvärken börjat, BIM ida negativt test igår. Bara att ta nya tag !
Lycka till allihop! <3