BIM Februari
Hoppar in här direkt från decembertråden då jag hoppade över januaritråden :p
Är 25 år och detta blir försök 22 utan resultat, äl 25/1 och bim 9/2
Hoppar in här direkt från decembertråden då jag hoppade över januaritråden :p
Är 25 år och detta blir försök 22 utan resultat, äl 25/1 och bim 9/2
Försök 22, bim 9/2 :)
BIM-lista:
1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA,MortillElla
2/2 Entriss
3/2 Rebeccccs
4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95
5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992
6/2 Liten2018
7/2 Eal92
9/2 XAHHA92
10/2 Alexia91
11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81
12/2 LunaLo, LillaMy08
13/2- maria1992
14/2 Lottch3n
16/2 Billieblue
17/2 Pasgetti, Nardil, Grynet89
20/2 Norrlandsbruden[/quote
Ägglossning idag. Men ska på äggledarspolning i eftermiddag så denna cykeln blir det nog inget inseminationsförsök. Så jävla typiskt. Får se vad gyn och Danmark säger i eftermiddag.
Äl+4 och för första gången jag känner skitsamma.... Jag dricker både vin, öl och kaffe med gott samvete! Jag orkar inte leva på tå längre.
I 638 dagar har vi nu försökt få barn. Och ja, när man försökt så här länge så blir man knäpp, på riktigt. Man köper på sig tonvis med äl-tester och graviditetstester i hopp om att det ska lyckas, fast man innerst inne vet att det inte kommer bli så. Man blir också så desperat att man räknar dagarna.. Och hur många gånger har man inte varit skengravid, ojojojoj....
På tisdag ska vi iallafall till läkaren. Jag hoppas på en spolning av äggledarna och att vi blir satta i kö till IVF.
Någon som vet vad som krävs för att få äggledarna undersökta? Om de eventuellt behöver spolas?
Är det bara att boka en tid eller måste man ha försökt i ett år?
Blir så nere... Idag sjönk tempen från 36.59 till 36.39. Mensen kommer antagligen i morgon som beräknat. Är det faktiskt sant att allt kan vara ok med båda partnerna även om man int lyckats då man prickat ägglossningen 5 gånger?Snälla ge mig hopp!!
Har ni båda gjort undersökning och allt varit ok?
Tempen störtdök imorse och mensen kom, två dagar för tidigt dessutom.
Grattis till alla er som plussat och lycka till ni andra som väntar på bim :)