• Anonym (S)

Kräva att skolan betalar?

Alltså vad är det för jävla spån som svarar här? Är ni dumma på riktigt? Klart man har ett eget ansvar när man lånar något av en annan. Jävla nötter.

• Anonym (S)
    Anonym (.) skrev 2018-01-10 21:35:56 följande:

Men det är dags att växa upp. Att hon kläckte iden friar inte dig från DITT ansvar.

Herregud så enkelt livet är när man kan skylla allt på andra.

Det var hon som sa det. Mamma, mamma, visst är hon dum och har fel? Sånt man förväntar sig att barnungar på 4-5 år säger. Av vuxna förvänta man sig att de ha en höge mognad än så. Faktiskt betydligt mognare. ÄR de vuxna föräldrar borde det vara ett krav att de är förmögna att ta  ansvar för sitt eget agerande.

Jesus.. Man blir ju mållös.
  • Anonym (S)
    Anonym (.) skrev 2018-01-10 22:09:32 följande:

Ta reda på vilket ansvar skolan har för barns diverse pinaler innan du svarar och verkligen framstår som du sa det ett nöt och dum på riktigt. .Jag är inte förvånad och det tror jag ingen annan heller blev.

Men LÄS tråden för helvete! Ts har försökt förklara för dig men du verkar lite ... . .......
  • Anonym (S)
    Anonym (.) skrev 2018-01-10 22:09:32 följande:

Ta reda på vilket ansvar skolan har för barns diverse pinaler innan du svarar och verkligen framstår som du sa det ett nöt och dum på riktigt. .Jag är inte förvånad och det tror jag ingen annan heller blev.

Och du lille vän. Jag är själv lärare. Och tillräcklig intelligent för att förstå att LÅNAR jag någonting så är det MITT ansvar att förvara det så att jag kan lämna tillbaka det i samma skick. Känns det ologiskt för dig? I så fall hoppas jag att ingen i din närhet får för sig att låna ut någonting till dig.
Svar på tråden Kräva att skolan betalar?