Mindre en 50 dagar till bf !
Men nått annat ja åkt på som gör så ooooont är utslag/eksem/svamp eller va tusan det är jag fått i ljumsken och lite upp på muffen (fint ordval)
Svider o gör ont när ja går. Smörjer för tillfället med pevaryl o så får vi se vad bm säger i morgon... det här kan ja ju inte ha.. isch. Aldrig haft svamp i hela mitt liv, eller uvi.. vet ju inte hur sånt känns
Följt tråden ett tag och har 18 dagar kvar till BF med andra barnet. Gått hemma ett tag nu med graviditetspenning och dessförinnan sjukskrivning pga foglossning. Ganska less nu och är så sjukt trött hela tiden. Vill mest sova och får ont av att vara igång. Lite gnäll men i rätt sällskap känns det som.
Att jag citerar... Fick något liknade för ett tag sen som även kliade. Rådgjorde med Apoteket och testade Hydrokortisonsalva i första hand (i andra hand Pevaryl vid utebliven effekt men behövdes ej). Det funkade toppen och dämpade klåda osv och sen försvann det ganska fort. Tips iaf! Blir ju ganska varmt och trångt i ljumskarna under magen...