Mindre en 50 dagar till bf !
Hoppar in här om det är ok
21 år, väntar första barnet med min sambo sedan 4 år tillbaka. BF 22 februari! Börjar bli väldigt nervöst nu hehe
Hoppar in här om det är ok
21 år, väntar första barnet med min sambo sedan 4 år tillbaka. BF 22 februari! Börjar bli väldigt nervöst nu hehe
Ja du e så välkommen :)
Vad roligt :) ja dagarna går sent nu... Haha
Hur mår du ?
Ååååh.. 36 dagar kvar.. hade en tid hos barnmorskan idag för att kontrollera så lillan ligger rätt då der känts som hon legat på tvären jättelänge..
så ringer de 15 min innan tiden och avbokar pga sjukdom.. när jag precis klätt på mig och satt mig i bilen i snöstormen.. så typiskt.. blir så nervös nu att de inte ska hinna kolla hennes läge innan hon kommer så att allt blir stressat och fel..
Åhnej vad typiskt! Men de borde ju boka om dig då så fort som möjligt. Sa de inget om någon ny tid när de ringde?
Jag hade en kontroll idag (35+1) och min bebis ligger neråt men jag tycker också det känns "på tvären" men det börjar ju bli trångt för dem. Det är säkert ingen fara men hoppas du får åka in snart så du kan känna dig lugn.
Ja men vad skönt! Säg till hur det gått imorgon sen. :) Jag bor också i en liten håla, vet hur det där är! De kollade med ultraljud på mig idag bara för att se att det var huvudet som låg neråt och det fick vi bekräftat.
Ja! Jag har BF 19 februari, börjar dra ihop sig nu. :D
Ja vi är väl så säkra som man kan vara på att det är en flicka. :)
Det är verkligen olikt något man tidigare varit med om. Jag har också börjat sova riktigt dåligt men är sjukt hur väl man funkar ändå. Tur för gravidhormoner!
Det är vårt första barn också! Känns verkligen underbart och läskigt på samma gång men åh vad redo jag känner mig för att få bli mamma! :)
Jag vill också hinna rensa och slänga massa onödigt men som sagt, man orkar ju inte så mycket i taget. Jag gick hem i början av året. Känns bra att verkligen kunna förbereda sig på allt vad detta nu innebär.
Det är vårt första barn också! Känns verkligen underbart och läskigt på samma gång men åh vad redo jag känner mig för att få bli mamma! :)
Jag vill också hinna rensa och slänga massa onödigt men som sagt, man orkar ju inte så mycket i taget. Jag gick hem i början av året. Känns bra att verkligen kunna förbereda sig på allt vad detta nu innebär.