• kottelin

Wish?

En enkel fråga, jag sitter och beställer för glatta livet men tänker... är det bra grejer?
    Är det värt att beställa från Wish?

Har tagit till två storlekar på alla plagg.

Ja, typ så...
  • Svar på tråden Wish?
  • kottelin
    Pullan87 skrev 2018-01-07 19:44:05 följande:

Man får vad man betalar för. Du märker vad jag menar.

Jo, att det inte är yttersta kvalité förstår jag.
    Är det rent uselt?

Hur är storlekarna, tänker jag rätt som lägger på två storlekar uppått?
    Ja, typ så...
  • Pullan87

Jag har aldrig handlat där själv men min särbo gör det hela tiden. Det mesta som jag sett är skräp, tycker jag. Kläderna är väldigt små i storlek så det var nog bra att gå upp två storlekar. Leveranstiden är ju också ett kapitel för sig, om det ens kommer fram. Hoppas du blir nöjd iallafall.

• Shameless

Beror på vad man köper. Köpte ett skal till dotterns surfplatta för 60 kr, motsvarande i Norge (där jag bor) kostar 300-400 kr. Var riktigt bra kvalitet. Kläder har jag mindre bra erfarenhet av.

• Oer

Köper man varor som det uttryckligen står "verified by Wish" brukar kvaliteten vara av normal Kjell/Clas kvalitet.

Eller bättre...

• Egon den stora

Gällande kvaliteten så är den som typ biltema eller jula, fast lite billigare. Leveranstiden är lång, men funkar! Jag är hyfsat nöjd.

• Deceree1
    kottelin skrev 2018-01-07 19:47:23 följande:

Jo, att det inte är yttersta kvalité förstår jag.

Är det rent uselt?

Hur är storlekarna, tänker jag rätt som lägger på två storlekar uppått?

De mesta verkar vara fleece faktiskt. Sitter nu i skrivandets stund och ångrar min sista beställning. Skickade efter en mysoverall men den va lite liten så jag beställde en större och en annan liknande. Men nu ser jag att min första drar till sig hundhår nåt fruktansvärt.

Jag kommer inte att beställa mer där.
  • Deceree1

Alltså alla kläder jag beställt är flecee. Pantsen ska vi bara inte tala om. Fick hem ettpar jättetunna pants som va fotat jeans på. Uruselt. Trodde väl att de va jeanspants men sliskigt tunt material med fotat jeans. Urdåligt.

Svar på tråden Wish?